پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9261
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ بهمن, ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:

    بسیج رامسر در اجرای طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی موفق بوده است/ بزرگداشت دهه فجر تداوم آرمان انقلاب است

    فرمانده سپاه رامسر گفت: بسیج رامسر در زمینه حمایت از طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی یکی از شهرستان های موفق و پیش رو بوده است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، سرهنگ محمد جعفری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت ایام دهه فجر ضمن تبریک ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در راه پیروزی انقلاب اسلامی خون های زیادی با رشادت های جوانان و مردم ایران ریخته شد و مردم انقلابی و مبارز با صرف کردن فعل خواستن، توانستند رژیم منحوس طاغوتی ۲۵۰۰ ساله را ساقط کنند که در این راه رهبری امام خمینی (ره) و وحدت مردم نقشی مثال زدنی را ایفا کرد.

    وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت ها و ایثارهای فراوان بود و این پیروزی سرآغاز دوره ای جدید برای استقلال و توسعه در عرصه های مختلف اجتماعی بوده و در این راستا بزرگداشت ایام دهه فجر تداوم راه و آرمان های انقلاب اسلامی است.

    وی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی کشورهای استکباری بهره هایی زیادی از منابع درونی کشور می بردند که با پیروزی انقلاب اسلامی همه این درها به روی کشورهای استکباری بسته شد و این روند نیز سرآغازی بود برای دشمنی های بی چون و چرای دولت هایی که جز استکبار و ظلم  کار دیگری را در این دنیا انجام نمی دادند.

    فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب نوپایی بود ولی توطئه های زیادی را پشت سر گذاشت بیان کرد: در حال حاضر دشمن جنگ نرم را برای تغییر باورها، سبک زندگی مردم، ایجاد یأس و ناامیدی و خودکم‌بینی در بین جوانان در پیش گرفته است اما باید بدانند که همین جوانان بوده اند که از اول انقلاب تا به اکنون در عرصه های جهادی مختلف نظامی، علمی، اقتصادی و فرهنگی خوش درخشیده اند و همچنان نیز این انقلاب را با اقتدار پیش می برند.

    وی در ادامه برنامه های بسیج و سپاه در ایام دهه فجر را تشریح کرد و گفت: از جمله برنامه های مهم دهه فجر در رامسر نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس با محوریت مدرسه امام(ره)، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ساخت پایگاه، جشن بزرگ فجر، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم شهرستان، نشست های مختلف بصیرتی و فرهنگی، بازدید از خانواده های معظم شهدا و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

    وی در زمینه اجرای پروژه های اقتصادی در رامسر گفت: رامسر یکی از شهرستان های موفق در اجرای طرح های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی محسوب می شود که با حمایت طرح هایی همچون صنایع دستی، پرورش قارچ، مرغ محلی، پرورش ماهی، تولید عسل و دیگر موارد مشاغل خانگی سعی کردیم بانوان و جوانان شهرستان را مورد حمایت معنوی و مادی قرار دهیم تا بتوانند اقتصاد درونی شهر و کشور را مورد تقویت تولیدات خود قرار دهند.

    جعفری تاکید کرد: جهاد اقتصادی با مبنا قرار دادن کار جهادی به موفقیت می رسد و باید همه ادارات و نهادها در این رابطه پای کار باشند که در شهرستان رامسر خوشبختانه همه ادارات همکاری های خوبی را داشتند.

    وی با بیان اینکه بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی به خوبی درخشیده است خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار خود با هیأت دولت بسیج را الگویی برای اجرا شدن طرح های اقتصاد مقاومتی نام بردند.

    وی در زمینه اشتغال زایی در رامسر اظهار داشت: در سال ۹۴ تعداد ۱۰۰ نفر از جوانان با حمایت های بسیج و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی وارد بازار کار و بخش تولید شدند.

    سرهنگ جعفری تصریح کرد: همه این اقدامات ثمره انقلاب اسلامی بوده و آنچه که داریم از انقلاب و جانفشانی های شهدا و ایثارگران همه عرصه ها است، در حالی که در زمان طاغوت با وجود اینکه ظرفیت های بسیاری در منابع داخلی و قشر جوان داشتیم اما در سایه استکبار هیچ وقت فرصت درخشش این استعداد ها نبود.

    وی اضافه کرد: دوران قبل از انقلاب قشر خاصی از رفاه و امکانات بهره می‌بردند اما با شکل‌گیری انقلاب اسلامی امید در دل مظلومان و مستضعفان زنده شد و آنها نیز مورد خدمت رسانی قرار گرفتند.

    وی در خصوص برگزاری انتخابات پیش رو یا بیان اینکه نگاه ما حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند است اظهار داشت : سپاه و بسیج به هیچ وجه در بحث انتخابات مصداقی عمل نمی کند و برابر قوانین بسجیانی که مسئولیت دارند نیز حق تبلیغات کاندیدایی را ندارد و در صورت مشاهده برابر قوانین برخورد لازم می شود.

    فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: زنان و بانوان جزئی از کشور هستند و همه برنامه های کمسیون بانوان فرمانداری همگام با بسیج جامعه زنان بوده است و در بحث اقتصاد مقاومتی عموما زنان فعال و پیشرو هستند که مورد حمایت های مادی و معنوی قرار می گیرند.

    وی در پایان نیز با اشاره به پر اهمیت بودن راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مطمئناً حضور همیشگی آحاد مردم و جوانان انقلابی ما در این روز نشان از اقتدار و پایداری انقلاب اسلامی است و بار دیگر نشان خواهیم داد که ایران اسلامی با قدرت راه با ارزش خود را ادامه می  دهد.

    IMG_1787