پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9108
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ بهمن, ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    آیت الله سیفی مازندرانی در رامسر:

    اساس نظام جمهوری اسلامی منصب ولایت است و ما نظر ولی امر را نظر ولی عصر میدانیم

    آیت الله سیفی مازندرانی ضمن تاکید بر اینکه امروز هدیه اهل بیت و امانت اهل بیت به ما ولی امر می باشد و ما نظر ولی امر را نظر ولی عصر میدانیم، گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی ما منصب ولایت است که با رأی مردم انتخاب می شود.

    به گزارش نیمه پر، مراسم شام غریبان حضرت معصومه (س) با سخنرانی آیت الله سیفی مازندرانی و مداحی جواد مقدم در هیأت حضرت حر (ع) شهرستان رامسر برگزار شد.

    در این مراسم معنوی و ارزشمند آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) گفت: جوانان بدون بده بستان سیاسی سرباز ولایت هستند و این جوانان هستند که مدافع نظام و حرم می باشند.

    وی افزود: اگر بخواهم در این شهر از طیف یا گروهی حمایت بکنم فقط شما جوانان مومن هستید که پاکی را در چهره شما میبینم.

    وی اظهار داشت: آل سعود بدو تاسیس بنایش بر اساس مکتب وهابیت می باشد، نظریه وهابیت این است زیارت رسول خدا و ائمه کفر است، آنها حتی بودن حرم برای اهل بیت را شرک می دانند و اگر حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی نبود آنان حرم های ائمه ما را نیز تا به حال تخریب کرده بودند.

    نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادت های مدافعان حرم بیان کرد: این شهید مرادخانی ها و دیگر شهدای مدافع حرم هستند که با خون خود از حرم دفاع میکنند.

    وی اضافه کرد: هدف ما این است طیف داعش که در مقابل حریم اهل بیت و ولایت صف کشیده اند برچیده شوند.

    وی با تاکید بر اینکه امروز هدیه اهل بیت و امانت اهل بیت به ما ولی امر می باشد و ما نظر ولی امر را نظر ولی عصر میدانیم تصریح کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی ما منصب ولایت است که با رای مردم انتخاب می شود.

    آیت الله سیفی مازندرانی در ادامه بیان کرد: گاهی مردم نمیتوانند در انتخاب مرجع نظر دهند به همین دلیل خبرگانی را انتخاب میکنند که فقیه باشند، چند وقت پیش خبری شنیدم که چند نفر لباس پزشکی پوشیدند و خود را دکتر جای زدند و طبابت کردند که توسط پلیس بازداشت شدند، برخی ها نیز اینگونه خود را فقیه می نامند.

    وی در همین زمینه افزود: فقیه دارای جایگاه و شرایط خاص هست و هر کسی نمیتواند خود را فقیه جای نهد.

    وی در پایان ضمن توصیه به داشتن بصیرت در مسائل سیاسی گفت: امروز باید هدیه و امانتی که ائمه در طول غیبت بر ما حجت قرار داده اند حفظ کنیم که الحمدالله شما جوانان از همه به این موضوع نزدیک ترید، شما جوانان نه مال میخواهید، نه قدرت میخواهید و نه چیزی، بلکه تنها دفاع از ولایت را ارجع میدانید که من به شما جوانان افتخار میکنم.