پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 9008
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ دی, ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    یکی از شهروندان رامسری مطرح کرد:

    رفتار خلاف اخلاق یک پزشک در بیمارستان رامسر

    یک شهروند رامسری در پیامی انتقادی در شبکه هاب اجتماعی گفت: رفتار خلاف اخلاق یک پزشکدر بیمارستان رامسر تمام زیبای های خدمات سایر پزشکان و پرستاران و نیرو زحمت کش بیمارستان را از رنگ سفید به سمت خاکستری و شاید سیاه نزد همراهان بیمار و شهروندان شاهد بر این رفتار سوق داد.

    به گزارش نیمه پر، رعایت اخلاق انسانی و به ویژه اسلامی در تمام نهادها و ادارات خدمات رسان به مردم که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی ولی نعمتان این انقلاب هستند از جمله موراد و شاخص هایی است که می بایست به طور جد رعایت شود.

    یکی از مهمترین بخش های خدمات رسان به مردم بخش بهداشت و درمان است که نمود خدماتی آن در بیمارستان ها و اورژانس ها متبلور می شود.

    زحمات و تلاش های پرسنل زحمت کش بیمارستان ها همیشه مورد تقدیر و ارزش گذاری بوده است و سختی کارشان نیز در هیچ زمانی قابل انکار نخواهد بود.

    اما در این بین که بسیاری از پرسنل بیمارستان ها با تمام وجود به بیماران و مردم خدمات درمانی را ارائه می کنند برخی افرادی نیز هستند که با رفتارهای غیر اخلاقی خود در بخش درمانی موجب تکدر خاطر بیمار و همراهانش می شوند و تمام زحمات پرستاران و پزشکان را مورد خدشه قرار می دهند.

    یکی از شهروندان رامسری که درخواست کرد نامش عنوان نشود با ارسال پیامی انتقادی در شبکه های اجتماعی از رفتاری غیر اخلاقی در بیمارستان رامسر توسط یک پزشک گلایه کرد و درخواست داشت مسئولان مربوطه نظارت بیشتری را داشته باشند.

    وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: بیمارمان را با حالت نزار نیم شب گذشته به بیمارستان رامسر بردیم و خوشبختانه در مرحله اول در بخش اورژانس پزشک کشیک و پرستاران با خوشرویی مراحل خدمات درمانی بیمار را انجام دادند.

    وی افزود: صبح امروز در بخش تروما پزشک مجرب اورژانس و همکارانشان وظایف شان را در حد اخلاق پزشکی و درحق یک بیمار درمرحله آماده سازی برای دیالیز به سرانجام رساندند.

    این شهروند رامسری در ادامه بیان کرد: متاسفانه پزشکی که در شهر باید الگو رفتاری باشد و خود بیمار نیز سال ها تحت نظر ایشان بود بدلیل ویزیت شدن توسط دکتر هم رشته که کشیک بودند، با لجبازی در حضور همراهان بیمار با تماس با بخش داخلی مبنی بر اینکه چهار بیمار برای بستری دربخش دارم، پذیرشی توسط سایرین انجام نگیرد به نوعی ضمنی با تهدید کلامی، عملاً از امکان پذیرش بیمار در بخش داخلی جلوگیری کرد؛ که خوشبختانه با حضور سوپروایزر در بعد از ظهر و دیگر پیگیری ها پس از چند ساعت کش و قوس امکان بستری شدن بیمار در بخش دیگر فراهم شد.

    وی تصریح کرد: رفتار خلاف اخلاق یک پزشک امروز تمام زیبای های خدمات سایر پزشکان و پرستاران و نیرو زحمت کش بیمارستان را از رنگ سفید به سمت خاکستری و شاید سیاه نزد همراهان بیمار و شهروندان شاهد بر این رفتار سوق داد.

    این همراه بیمار گلایه مند اضافه کرد: این رفتار باعث شد روحیه بیمار به شدت کاهش یابد و ترس و نگرانی در او به تزلزل در فکر و جسم بیانجامد و در نهایت اعتماد بیمار برای درمان در ادامه دست برود.
    وی در پایان گفت: این یک شکایت نیست، یک گله است تا مدیران و مسئولان نظارت و حمایت از بیماران با جدیت پیگیر این امور باشند.