پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8850
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ دی, ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
  • شما اینجا هستید :خبر برگزیده
  •   

    شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی رامسر در سالروز حماسه 9 دی بیانیه صادر کرد:

    حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ روز غلبه حق علیه باطل بود و در آن روز وعده حق تحقق یافت

    حماسه ۹ دی، معجزه الهی بود که در آن وعده حق تحقق یافت، روز غلبه اراده ملت، روز یاس و ناامیدی نظام استکباری، روز تجدید پیوند بین امامت و امت، روز رسوایی و روسیاهی نخبگان بی بصیرت ، روز معیار سنجش افراد و جریان ها با اصول و آرمان های انقلاب و در یک کلام روز غلبه حق بر باطل بود.

    به گزارش نیمه پر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی بیانیه صدار کرد.

    متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر بدین شرح است:

     روز ۹ دی ، برخاسته از بصیرت است. از دشمن شناسی است، از وقت شناسی است، از حضور در عرصه مجاهدانه است.

    امام خامنه ای《 مدظله العالی 》

    بدون شک ماجرای فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی از حوادث ماندنی تاریخ انقلاب ماست که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت، فتنه ای که در آن یک جریان ریشه دار و عمیق با تلاش همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و حقیقتا اگر این توطئه در هر کشور دیگری رخ می داد ، فاتحه ی آن حکومت خوانده شده بود.

    در انتخابات سال ۸۸ ، متاسفانه عده ای از مسئولین فتنه گر با زیر پا گذاشتن قانون و عدم پایبندی به تعهدات ضمن ائتلاف با دشمنان خارجی با طرح ادعای دروغین تقلب در انتخابات، حماسه حضور ۴۰ میلیون ایرانی را نادیده گرفته حوادث تلخی را رقم زدند که هزینه های سنگین مادی و معنوی برای کشور به جا گذاشت، اما در نهایت با روشنگری های رهبرحکیم انقلاب و هوشمندی ملت، دستاوردها و برکات زیادی با خود به همراه آورد.

    حماسه ۹ دی ، معجزه الهی بود که در آن وعده حق تحقق یافت، روز غلبه اراده ملت، روز یاس و ناامیدی نظام استکباری، روز تجدید پیوند بین امامت وامت، روز رسوایی و روسیاهی نخبگان بی بصیرت ، روز معیار سنجش افرادو جریان ها با اصول وآرمان های انقلاب و در یک کلام روز غلبه حق بر باطل بود.

    ملت نشان داد که بر سر ارزش های والای خود با هیچ کس معامله و سازش نکرده و تعارف ندارد و در زمان نیاز با اشارت امام خود چشم فتنه و فتنه گران را کور خواهد کرد.

    لذا ما دانشجویان بسیجی، ضمن گرامیداشت این حماسه ماندگار اعلام می نماییم پای تعهد و پیمان خویش با امام و مقتدا و رهبر عزیز انقلاب ایستاده ایم و اجازه ظهور و بروز فتنه ای دیگر در انتخابات ۹۴ را نخواهیم داد.

    از همه مسئولین و مجریان انتخابات می خواهیم خود را امانتدار رای ملت دانسته و در عمل و گفتار بستر ساز فتنه ای جدید نباشند.

    والعاقبه للمتقین…

    شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر