پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8328
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ آبان, ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    دادستان انتظامی قضات کل کشور در رامسر گفت:

    اتحاد و انسجام در نظام انقلاب اسلامی منجر به شکست توطئه های آمریکا می شود

    دادستان انتظامی قضات کل کشور در رامسر گفت: تا اتحاد و انسجام در نظام انقلاب اسلامی و علاقه مردم به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب محفوط است توطئه های توطئه گران در رأس آنان آمریکا به شکست می انجامد.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امروز یادآور خاطره سه حادثه مهم دوران انقلاب اسلامی، حادثه تبعید امام به ترکیه در سال ۱۳۴۳، حادثه کشتار دانشجویان در دانشگاه تهران در زمان دولت شریف امامی در سال ۱۳۵۷ و حادثه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

    وی افزود: ماجرای کاپیتولاسیون را وقتی دولت ایران پذیرفت امام خمینی (ره) برنتافتند که حیثت، غیرت و آبروی ملت ایران توسط آمریکایی ها لگد مال می شود و از عزت ملت ایران دفاع کردند که چند روز بعد از اعتراض امام (ره)، او را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند.

    دادستان انتظامی قضات کل کشور در ادامه بیان کرد: آمریکا بعد از این حادثه وقتی امام را شناخت توسط عوامل خود که حکومت پهلوی بود قصد کرد امام خمینی (ره) را از بین ببرد و حرکت ایشان را متوقف کند که برای اجرای نقشه هایش برنامه مهای متعددی را اجرا کرد اما تنواستند امام را محدود کنند و ایشان انقلاب را رهبری کردند تا اینکه انقلاب اسلامی ما بر جبهه استکبار پیروز شد.

    وی با اشاره به تروز های کور مسئولان ارشد انقلاب اسلامی، انفجارهای مختلف و دیگر اقدامات ضد انقلاب اسلامی در طول همه این سال ها اظهار داشت: استکبار جهانی و منافقان همه این برنامه ها را در کشور اسلامی ایران پیاده کردند اما متوجه شدند که نمی توانند به این راه و این انقلاب اسلامی را شکت ذهند.

    وی تصریح کرد: در طی همه این سال ها تخریم را علیه نظام ما را انجام دادند و در این سال های اخیر آن را تشدید کردند تا با فشار اقتصادی در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند اما با درایت و مقاومت مردم دیدند که تحریم ها هم نتیجه ای ندارد.

    حجت الاسلام موحدی نقش تاثیر گذار رهبر معظم انقلاب را در طول این سال ها بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: رهبری انقلاب با درایت حکیمانه در جریان تحریم ها و درخواست آمریکا برای مذاکره، مذاکرات را پذیرفت و رهبری مقتدرانه ای ردند.

    وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تبیین راه و خطوط قرمز، گفتگوها را منحصر به موضوع هسته ای کردند و برخلاف آمریکا که می خواست همه مشکلات را در مذاکرات با سیاست های خصمانه خود حل کند زیر بار نرفتند تا اینکه این گفتکوها به برجام منتهی شد.

    وی افزود: امیدواریم پسابرجام مثل دوران مذارکره و ادوار گذشته به نفع ملت ایران خاتمه پیدا کند و عزت ملت ایران نیز محفوط بماند.

    دادستان انتظامی قضات کل کشور بیان کرد: امروز استکبار و تکفیری ها منطقه را به آتش کشیده اند، کشورهای مختلف حامی مقاومت اسلامی را اشغال کرده اند و قصد دارند دامنه این جنگ ها و ظلم ها را گسترده تر نیز کنند تا ایران و انقلاب اسلامی را تضعیف و در نهایت از بین ببرند که این خیال باطلشان با اقتدار نظام جمهوری اسلامی و گروه های مقاومت اسلامی محقق نمی شود.

    وی اظهار داشت: آمریکا با تسلیحات، زور، دانش و استفاده از دانشمندانی که آنها را خریداری کرده می خواهد سلطه خود را در ابعاد سیاسی و نظامی در دنیا گسترش دهد و با این هدف ظلم و سلطه خود را بر سر ملت ها و مردم کشور ها فرو می ریزد.

    وی معنویت، اخلاص، اخلاق و فقاهت امام خمینی (ره) به خدا و ائمه اطهار را عامل تسخیر قلوب ملت ایرن و مستضعفین عالم دانست و تصریح کرد: اخلاص، تقوا و معنویت امام به گونه ای بود افردای که در مسیر جرائم بودند راه خلاف را کنار می گذاشتند و در راه انقلاب اسلامی جان خود را نیز فدا کردند.

    حجت الاسلام موحدی در جمع راهیپمایی کنندگان روز ۱۳ آبان شهرستان رامسر ابراز داشت: بعد از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسالامی علاقه مردم به انقلاب و این حاکیمت معنوی از ناحیه امام خمینی (ره) و مقام مظعم رهبری همچنان آشکار و هویدا است.

    وی اضافه کرد: اتحاد و انسجام را باید در انقلاب اسلامی تشدید کنیم و تا این اتحاد و این علاقه به امام و مقام معظم رهبری در بین مردم وجود دارد آمریکا موفق نخواهد شد.

    وی تاکید کرد: جوانان و دانش آموزان را باید با احکام اسلامی توسط خانواده ها، معلمین و استادید دانشگاه ها آشنا کنیم تا این عزیزان با دین، مسجد و ارزش های دینی ارتباط پیدا کنند.

    وی در پایان گفت: تا اتحاد و انسجام در نظام انقلاب اسلامی ما محفوط است توطئه های توطئه گران در رأس آمریکا به شکست می انجامد.