پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 8234
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ آبان, ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با حضور خیرین و مسئولان:

    اولین همایش خیرین سلامت شهرستان رامسر برگزار شد+ تصاویر

    با حضور خیرین بخش سلامت و درمان، مسئولین شهرستانی و دکتر بابا محمودی قائم مقام رئیس دانشگاه پزشکی استان مازندران اولین همایش خیرین سلامت شهرستان رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، اولین همایش خیرین سلامت شهرستان رامسر با حضور خیرین، مسئولان و دکتر فرهنگ بابا محمودی، قائم مقام ریس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

    در این مراسم مدیر  شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت بابت همه همکاری ها و کمک هایشان گفت: شهرستان رامسر به عنوان اولین شهرستانی در استان مازندران می باشد که تمامی مراکز درمانی، خانه های بهداشت، بیمارستان و پایگاه اورژانسش مالکیت دولتی هستند و هیچ مرکز استیجاری ندارد.

    وی افزود: در رامسر ۲۶ خانه بهداشت، ۸ مرکز بهداشتی درمانی، ۲ بیمارستان و ۲ پایگاه اورژانس فعال هستند و به همت یکی دیگر از خیرین سومین پایگاه اورژانس نیز در حال ساخت است و در آینده افتتاح می شود.

    دکتر ابراهیم ناظریان در ادامه بیان کرد: در اکثر این مراکز بهداشتی و درمانی بیشتر امکانات از تجهیزرات درمانی تا زمین های این مراکز از طرف خیرین اهدا شده که جای تقدیر بسیار دارد.

    وی اظهار داشت: اگر کمک خیرین رامسر نبود  هیچ موقع نمی توانستیم خدمات درمانی لازم را برای مردم داشته باشیم.

    مسئول انجمن خیرین بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر نیز در ادامه ضمن اظهار سپاس و تقدیر از خیرین بخش های سلامت و درمان بیان کرد:  اگر در ۴ سال گذشته بیمارستان رامسر مشاهده می کردیم، می دیدیم که به یک مخروبه دارد تبدیل می شود اما امروز به همت خیرین رامسری بیشتر بخش های بیمارستان بازسازی شده است و خدمات خوبی برای درمان به مردم داده می شود.

    دکتر بابا محمودی نیز در طی سخنانی گفت: در جان انسان خیر خواهی و خیر فکر کردن نهادینه است.

    وی افزود: ما در این دنیا سه دستاآورد بیشتر نداریم که اولاد، اموال و اعمال است ، دو مورد اول مالکیت آن عاریتی می باشد و تا زمانی دستاورد ما محسوب می شود که در این دنیا زندگی می کنیماما تنها دستاورد ما در این دنیا که هیچ گاه فنا پذیر نیست و همیشه همراه ما است، آن اعمال ما است.

    قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه بیان کرد: به واقع خیریان در بخش سلامت و درمان کارهای بزرگ و خدمات ارزنده ای را کردند که باید از آنها تقدیر به عمل آید و این امر معروف را در جامعه گسترش داد.

    وی تصریح کرد: در کار درمانی حرمت به مردم و  اهمیت به بیماران مهمترین خیر و کار نیکی است که پزشکان باید آن را به انجام برسانند.

    وی طرح تحول سلامت با همکاری پرشکان و استفاده به جا  از امکانات موجود  را حائز اهمیت دانست و گفت:  از برگزاری مراسم تقدیر از خیرین بخش سلامت در رامسر بسیار خرسندم و از همه مسئولان مربوط نیز قدردانی می کنم.

    IMG_6262 IMG_6263 IMG_6270 IMG_6276 IMG_6282 IMG_6295 IMG_6303 IMG_6305 IMG_6311 IMG_6331 IMG_6349 IMG_6357 IMG_6369 IMG_6373 IMG_6409 IMG_6418 IMG_6433 IMG_6440 IMG_6448