پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7864
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ مهر, ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > دسته‌بندی نشده > ویژه ها
  •   

    همزمان با سراسر کشور؛

    مراسم بزرگداشت ۷ شهید رامسری فاجعه منا برگزار شد +تصاویر

    مراسم بزرگداشت شهدای رامسری فاجعه منا، عصر یکشنبه با حضور مسئولان، علما، خانواده های مصیبت دیده و اقشار مختلف مردم در رامسر برگزار شد.

    به گزارش نیمه پر، همزمان با سراسر کشور، مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه منا از سوی امام جمعه، شورای تامین و سپاه پاسداران رامسر برگزار شد.

    در این مراسم که عصر یک شنبه در مسجد جامع بازار رامسر و با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایت مدار این شهر برگزار شد امام جمعه رامسر اظهار کرد: این روزها به دلیل این حادثه ناگوار و از دست دادن بهترین خوبان شهرستانکوچه و خیابان های رامسر همه جا رنگ و بوی غم و داغ این قضایا را دارد.

    وی افزود: حادثه‌ای که نشان از بی کفایتی و خباثت آل سعود دارد زیرا اگر می خواستند به حجاج کمک رسانی کنند، می توانستند اما این کار را با بی رحمی خود انجام ندادند.

    حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی اظهارکرد: چندین هزار دوربین مدار بسته در مکه و مناطق مختلف کارگذاری شده است ولی چگونه می شود که بعد از چند ساعت از این اتفاق و حادثه به داد مردم می رسند؟!

    وی تصریح کرد: وهابیت با اصل اسلام چه شیعه و سنی دشمنی دارد و امروز نیز در کنار دشمنان اسلام در یک جبهه اقدام به فتنه و جنگ و خونریزی در بلاد اسلامی می کنند.

    وی به لزوم پاسخگویی هر چه سریعتر حکومت عربستان  نسبت به این فاجعه تاکید کرد و بیان داشت: درحالی که رهبر معظم انقلاب سه روز عزای عمومی را اعلام کردند ولی در دنیای شیشه ای و دهکده جهانی، مدعیان جهانی به هیچ وجه اشاره ای قابل توجه را نسبت به این حادثه و فاجعه انسانی نداشتند.

    امام جمعه رامسر ادامه داد: با اینکه هر چه دیپلماسی ما فعالیت دیپلماتیک خود را داشت اما فایده نداشت تا اینکه سخنان مقتدرانه حضرت آقا باعث شد تا عربستان حساب کار خود را کرده و دست از کارشکنی ها بردارد.

    وی در پایان گفت: حکومت آل سعود می داند که این سید و رهبر ما با کسی شوخی ندارد که به همین منظور ما مسلمانان و ایرانی ها باید از نعمت ولی فقیه شاکر باشیم.

    در این مراسم مداح اهل بیت کربلایی مرتضی فرجی به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداخت و فضا و محفل این مراسم را با صوت دلنشینش معنویت خاصی بخشید.

    IMG_4397 IMG_4420 IMG_4424 IMG_4429 IMG_4436 IMG_4446 IMG_4448 IMG_4459 IMG_4467 IMG_4469 IMG_4477 IMG_4487 IMG_4489 IMG_4500 IMG_4506 IMG_4510 IMG_4514