پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7762
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ مهر, ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    حضور مسئولان رامسری در منزل خانواده های حجاج مفقود شده حادثه منا+ تصاویر

    مسئولان رامسر در جهت پیگیری و تسکین دل خانواده های حجاج مفقود شده سرزمین منا در منزل این افراد حضور یافتند.

    به گزارش نیمه پر، در این دیدارها که امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه رامسر حضور داشتند خانواده های حجاج مفقود شده حادثه سرزمین منا از پیگیری ها و احساس مسئولیت مسئولان رامسر تقدیر و تشکر کردند.

    یکی از اعضای خانواده های حجاج مفقود شده رامسری از عملکرد ضعیف و پاسخگو نبودن حکومت عربستان و کارشکنی های دست اندکاران عربستانی برای ارائه خدمات درمانی و معرفی مجروحان به تیم های ایرانی انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر ما هیچ خبری از پدر خود نداریم و وضعیت بلاتکلیفی خانواده برای همه خیلی سخت است.

    امام جمعه رامسر نیز در این دیدار ها با گزارشی از پیگیری ها و تماس هایی که با بعثه مقام معظم رهبری داشتند گفت: طبق صحبت هایی که با مسئولان و دست اندرکاران بعثه داشتیم این طور گفتند که بسیاری از مفقودین که هنوز به کاروان خود مراجعه نکردند و یا هنوز مفقود هستند به احتمال زیاد جز مجروحین حادثه باشند.

    وی افزود: کاروان رودسر که اکثر رامسری های در این کاروان بودند جز اولین کاروان های ایرانی بود که برای رمی جمرات رفته بود و چنین حادثه تلخی برایشان اتفاق افتاد.

    حجت الاسلام مرتضوی نیز در جهت پیگیری امور حجاج رامسری درحضور خانواده محمد برزگر با حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه تماس تلفنی برقرار نمود و خواستار پیگیری ویژه این موضوع و پیدا کردن هر چه سریعتر مفقودین این حادثه شدند.

    گزارش تصویری:

    photo_2015-09-27_10-26-21 photo_2015-09-27_10-26-34 photo_2015-09-27_10-26-38