پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7750
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ مهر, ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه:

    با تولید محتوای ارزشی و سلاح ایمان و معنویت باید به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم

    فرمانده سپاه رامسر گفت: جنگ نرم و یا جنگ خاموش که سال های متمادی است حضرت آقا در بیانات خود از آن به عنوان شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و... نام می برند در دهه کنونی به اوج خودش رسیده است و می طلبد که همه به ویژه جوانان از آسیب های آن آگاهی داشته باشند و با قدرت ایمان و تولید محتوای ارزشی به مقابله با این جنگ بروند.

    به گزارش نیمه پر، سرهنگ محمد جعفری در سخنرانی بین خطبه های نماز جمعه خود به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده حادثه سرزمین منا گفت: بروز حادثه ناگوار سرزمین منا که دل میلیون ها مسلمان را در اقسا نقاط جهان به درد آورده است قطعا نشانه بی کفایتی و سوء مدیریت حکومت آل سعود است.

    وی افزود: حکومت آل سعود باید مسئولیت این حادثه را بپذیرد و در حال حاضر نیز خدمات درمانی و رفاهی بهتری را برای مجروحین این حادثه و زائرین خانه خدا فراهم کند.

    فرمانده سپاه رامسر ادامه داد: حوادث و سوء مدیریت حج امسال در عربستان توسط حکومت آل سعود بسیار تشدید شده است و باید گفته شود که حکومتی که در موسم حج توجه خود را جلب حملات بی رحمانه و بمباران کشور یمن می کند باید هم، چنین شود و این چنین مصیبت های ناگواری را به علت بی کفایتی خود رقم بزند.

    وی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس هستیم، هفته ای که به نام شهدا و دفاع شجاعانه، فداکارانه رزمندگان و شهدا مزین است که گرامی داشت این هفته ادای دین ما بر دفاع شرافتمندانه آن عزیزان است.

    وی اضافه کرد: ایثار و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس باعث شد که کشور عراق که از حمایت کشورهای استکباری همچون آمریکا و ۴۰ کشور دیگر چه در بحث تجهیزات نظامی و نیروی انسانی، برخوردار بود پس از ۸ سال شکست را متحمل شود.

    جعفری سلاح ایمان، معنویت و ولایت مداری در بین رزمندگان دوران دفاع مقدس را رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دقاع مقدس ما به واسطه تکیه بر ارزش های الهی و راه ولایت و نشأت گرفته از اخلاص در گفتار و عمل مقدس نامیده شد و ما امروز باید فرهنگ دفاع مقدس را در بین جوانان منتقل کنیم.

    وی تصریح کرد: امروز جوانان و دانشمندان ما در عرصه های مختلف علمی اعم از علوم نظامی، هسته ای، نانو و دیگر زمینه ها با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس قله های موفقیت را در جهان فتح می کنند و این نشان از این دارد که ما باید فرهنگ مقاومت و ظرفیت های درونی خود را روز به روز تقویت کنیم.

    وی با بیان اینکه بعد از ۸ سال دقاع مقدس و جنگ سخت دشمن با ورود به جنگ نرم سعی دارد به انقلاب اسلامی ضربه بزند خاطر نشان کرد: جنگ نرم و یا جنگ خاموش که سال های متمادی است حضرت آقا در بیانات خود از آن به عنوان شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و… نام می برند در دهه کنونی به اوج خودش رسیده است و می طلبد که همه به ویژه جوانان از آسیب های آن آگاهی داشته باشند و با قدرت ایمان و تولید محتوای ارزشی به مقابله با این جنگ بروند.

    فرمانده سپاه رامسر اظهار داشت: نفوذ فرهنگی و سیاسی که در مدت اخیر رهبر معظم انقلاب بر هوشیاری به این موضوعات تاکید دارند بسیار خطرناک است و باید با برنامه ریزی مناسب در مقابل دشمن صف آرایی کنیم چرا که اگر دشمن بر فرهنگ اسلامی و سیاست ما نفوذ کند بر اراده ما مسلط شده و اگر چنین شود دیگر نیاز به توپ و تانک برای شکست جبهه اسلام ندارد و از این رو باید دقت و هوشیاری خود را داشته باشیم.

    وی با تاکید بر اینکه باید با تصمیمات مدبرانه و برنامه ریزی هوشیارانه جلوی نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن را بگیریم گفت: امروز همه ما وظیفه داریم ضمن جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی بیگانگان و دشمنان در کشور، با تقویت پتاسنیل ها و ظرفیت های درونی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و سیاسی الگویی باشیم برای ملت های جهان و بویژه مسلمانان که می شود در مقابل استکبار ایستاد و پیروز و موفق بود.

    وی در پایان گفت: برنامه های مختلفی در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان رامسر برنامه ریزی شده است که با همکاری همه نهاد ها و بسیجیان در زمینه های مختلف به انجام می رسد.