پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7641
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ شهریور, ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس اداره تبیلغات اسلامی رامسر:

    هسته های فرهنگی جوان و بوستان معرفت طرح اوقات فراغت تابستان در رامسر تشکیل شد

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر گفت: در تابستان امسال در راستای استفاده درست از اوقات فراغت جوانان طرح های هسته های فرهنگی جوان و بوستان معرفت در شهرستان رامسر تشکیل شد.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام عبدالوهاب فرید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اداره تبلیغات اسلامی رامسر در تابستان برای جوانان در رده هاس سنی دبیرستان و دانشجو کلاس های با عنوان هسته های فرهنگی را برگزار کرد که در دو کلاس مجزا خواهران و برادران به انجام رسید.

    وی افزود: در برخی از روستاهای شهرستان رامسر از جمله جنت رودبار، تمل، تالش محله فتوک و شاهمنصور محله نیز طرح بوستان معرفت را داشتیم که توسط روحانیون کلاس های احکام و قرآن برگزار می شد.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامسر بیان کرد: در کلاس های طرح هسته های فرهنگی که در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد موضوعاتی همچون آسیب های اجتماعی، ماهواره، احکام، امر به معروف و نهی از منکر و مسائل اخلاقی و رفتاری مورد تدریس استادان شهرستانی قرار گرفت.

    وی اظهار داشت: موضوعات کلاس های طرح هسته های فرهنگی بسیار مورد استقبال و جذابیت جوانان شد و طبق نظر سنجی ها و ارزیابی هایی که در این دوره ها داشتیم این امر بسیار نمایان بود.

    وی با اشاره به طرح های دیگر اداره تبلیغات اسلامی در فصل های پیش رو گفت: برای فصل پاییز گفتمان دینی را در دست اقدام داریم که در سطح مدارس شهرستان رامسر به اجرا می رسد.

    حجت الاسلام فرید تصریح کرد: برای نتیجه مطلوب تر و کارایی بیشتر چنین طرح هایی نیاز به همکاری مدارس داریم که همانطور که تا بدین جا آموزش و پرورش و مدارس با اداره تبلیغات همکاری خوبی داشته اند تقاضا داریم نسبت به موضوعات دینی و برگزاری طرح های معرفتی و دینی دغدغه بیشتر داشته باشند.

    وی در پایان گفت: اداره تبیلغات اسلامی با توجه به طرح های مختلف در موقعیت های زمانی متفاوت سعی می کند با روش های جذاب و نو و همچنین با استفاده از اساتید مجرب سطح آگاهی های دینی و معرفتی جوانان و دانش آموزان را ارتقا دهد.