پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7478
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ شهریور, ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مصاف پرسپولیس و فولاد برای فرار از قعر جدول

    به گزارش نیمه پر، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال فردا (سه‌شنبه) با برگزاری ۳ دیدار آغاز خواهد شد که در مهم‌ترین بازی، تیم‌های قعرنشین فولادخوزستان و پرسپولیس باید به مصاف هم بروند. ملوان انزلی – گسترش فولاد تبریز، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه تختی انزلی ملوان انزلی بر خلاف سال گذشته در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته […]

    به گزارش نیمه پر، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال فردا (سه‌شنبه) با برگزاری ۳ دیدار آغاز خواهد شد که در مهم‌ترین بازی، تیم‌های قعرنشین فولادخوزستان و پرسپولیس باید به مصاف هم بروند.
    ملوان انزلی – گسترش فولاد تبریز، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه تختی انزلی
    ملوان انزلی بر خلاف سال گذشته در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته و برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کند که در بازی خانگی ۳ امتیاز را کسب کند. انزلی‌چی‌ها که پیش از فصل با آمدن امیر قلعه‌نویی خبرساز شده بودند، امیدوار هستند با حمید استیلی به روندی که در پیش گرفته‌اند، ادامه دهند.
    گسترش فولاد با توجه به برد هفته گذشته با روحیه خوبی مقابل ملوان صف‌آرایی خواهد کرد. گسترشی‌ها خوب می‌دانند که امتیازات ابتدای فصل چقدر اهمیت دارد و برای اینکه در جدول ثبات داشته باشند، تلاش خواهند کرد که در ورزشگاه تختی از ملوانان امتیاز بگیرند. ملوان در ۴ بازی گذشته خود ۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه پنجم قرار دارند. گسترش فولاد نیز با همین تعداد بازی و ۵ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی حضور دارد.
    فولادخوزستان- پرسپولیس، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه الغدیر اهواز
    تکراری‌ترین جمله این هفته برای پرسپولیس این است: «مصاف قعرنشینان برای فرار از ته جدول!» شاید بدبین‌ترین هوادار فوتبال هم تصور نمی‌کرد که پرسپولیس به مدت ۲ هفته در قعر جدول قرار بگیرد. پرسپولیسی‌ها با وجود بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذارند از ۴ بازی خود ۳ دیدار را باخته‌اند و تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. جایگاهی که پرسپولیس در آن قرار گرفته ، بدون شک برای هواداران این تیم غیرقابل باور است. پرسپولیس که در ۴ دیدار خود بازی‌های سختی را مقابل پدیده خراسان، استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن برگزار کرده، این بار هم در هوای گرم باید به مصاف فولاد برود.
    شاید تنها نکته مثبت برای پرسپولیسی‌ها این باشد که آنها هفته دوم با استقلال خوزستان شرایط آب‌وهوایی اهواز را تجربه کرده‌اند. برانکو ایوانکوویچ که گفته می‌شود این دیدار آخرین فرصت او روی نیمکت پرسپولیس خواهد بود، همه تاکتیک‌هایش را به کار می‌برد تا پرسپولیس حداقل بازنده از زمین خارج نشود و یا به نخستین برد خود در این فصل برسد. ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها از لیگ یازدهم به بعد موفق به شکست فولاد در اهواز نشده‌اند و دوست دارند این طلسم را نیز بشکنند.
    در سوی دیگر فولاد هم دست کمی از پرسپولیس ندارد. این تیم با هدایت دراگان اسکوچیچ تنها ۳ امتیاز کسب کرده‌ چهاردهم است که قطعا جایگاه خوبی برای این تیم اهوازی نیست. فولادی‌ها که در سال‌های گذشته نشان داده‌اند پرسپولیس را خوب شکست می‌دهند، این بار هم امیدوارند روند رو به رشد خود را از بازی با پرسپولیس از سر بگیرند. باید دید که پرسپولیس و فولاد کدامیک با برتری در این دیدار از قعر جدول فاصله می‌گیرند.
    سایپا – سپاهان، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه دستگردی تهران
    سایپا که هفته گذشته نخستین شکست فصل خود را مقابل استقلال خوزستان تجربه کرد، به دنبال این است که مقابل قهرمان فصل گذشته به برتری رسیده و خودش را به هم امتیازی این برساند. شاگردان مجید جلالی به نسبت امتیازات خوبی گرفته‌اند و برای اینکه خودشان را در رده مدعیان قرار دهند نیاز دارند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.
    سپاهان هفته گذشته مقابل فولاد به تساوی رسید تا نوار پیروزی‌های این تیم پاره شود. شاگردان حسین فرکی که عنوان قهرمانی فصل گذشته را یدک می‌کشند، خوب می‌دانند که برای تداوم روند هفته‌های گذشته باید از سد سایپا بگذرند. مدافع عنوان قهرمانی ۴ دیدار گذشته خود را در ورزشگاه خانگی برگزار کرده و بازی با سایپا عیار این تیم را نشان می‌دهد. سپاهانی‌ها برای اینکه نشان دهند همچنان جزو مدعیان قهرمانی هستند، باید تابلوی پیروزی را بالا ببرند.
    برنامه سایر دیدارهای هفته پنجم به شرح زیر است:
    چهارشنبه ۴ شهریور
    سیاه‌جامگان – راه‌آهن، ساعت ۱۷:۳۰
    تراکتورسازی – استقلال خوزستان، ساعت ۱۸:۱۵
    ذوب‌آهن – استقلال اهواز، ساعت ۱۹:۱۰
    صبای قم – پدیده خراسان، ساعت ۱۹:۱۵
    آخرین دیدار هفته بین‌ تیم‌های استقلال و نفت تهران خواهد بود که به دلیل حضور نفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، این دیدار بیستم شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

    تسنیم/