پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 7198
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ مرداد, ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول بسیج دانشجویی رامسر مطرح کرد:

    اعزام تیم های بسیج دانشجویی رامسر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم

    مسئول بسیج دانشجویی رامسر از اعزام تیم های بسیج دانشجویی خواهران و برادران در قالب اردوهای جهادی برای رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان خبر داد.

    به گزارش نیمه پر، فاطمه محبتی با اعلام این خبر افزود: گروه های جهادی خواهران و برادران دانشجو به مدت ۱۵ روز از تاریخ ۵ مرداد تا ۲۰ مرداد در روستاهای محروم دهستان جنت رودبار مشغول به فعالیت های جهادی و خدمت رسانی هستند.

    وی افزود: روستاهای جنت رودبار، نمک دره، ایزکی، چورته، سرمشک از جمله مناطقی هستند که جهادگران دانشجو در عرصه های عمرانی، پزشکی و بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی فعالیت می کنند.

    وی اظهار داشت: یکی از آرمان های انقلاب اسلامی از بین بردن محرومیت است و مجوعه بسیج دانشجویی به نوبه خود با برگزاری اردوهای جهادی در راستای تحقق این آرمان گام بر داشته است.

    مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رامسر در ادامه بیان داشت: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و اجرای اقدامات و برنامه هایی که در زمینه های مختلف انجام می شود نقش موثری در اقتصاد و سازندگی کشور دارد.

    وی یادآور شد: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خودسازی، ترویج ارزش های دینی و تربیت نیروی انسانی همطراز انقلاب اسلامی است.

    وی تصریح کرد: ضمن دعوت از کلیه مسئولین شهرستان رامسر، روئسای دانشگاه ها و ادارات به سرکشی و حضور در جمع جهادگران دانشجو، همراهی و حمایت هر چه بیشتر آنان را در ادامه راه خواستاریم.

    وی در پایان گفت: از همه کسانی که در برگزاری و برنامه ریزی اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای جهادی کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم.