پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 6393
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    گزارش خبری نیمه پر از راهپیمایی روز قدس:

    مردم و مسئولان رامسر در راهپیمایی روز قدس چه گفتند

    مردم و مسئولان رامسری در راهپیمایی روز قدس امروز حضوری پرشور و باشکوه داشتند و در گفتگوهایی با خبرنگار ما در باره این روز بزرگ نظراتشان را بیان کردند.

    به گزارش نیمه پر، خبرنگار سایت خبری نیمه پر امروز در راهپیمایی روز قدس در میان تظاهرات کنندگان رفته و از مردم، مسئولان، اساتید دانشگاه ها و دیگر حاضرین در راهپیمایی گفتگو هایی را داشت.

    حجت الاسلام معینی یکی از طلبه های بسیجی در مسیر راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار نیمه پر، گفت: روز قدس روز نابودی آمریکا و اسرائیل است.

    وی افزود: دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظالمین وظیفه همه مسلمین است.

    محسن محمدنیا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامسر نیز در مسیر راهپیمایی به خبرنگار ما در راهپیمایی رامسر گفت: روز قدس روز استکبار ستیزی و نماد وحدت و اراده ملی است.

    وی افزود: امسال روز قدس مصادف شده است با ۲۳ ماه رمضان، روزی که اسلام عزیز فریاد بیداری و پر شور مقاومت اسلامی و وحدت و اراده ملی را در حمایت از مظلومان جهان در راس آن مردم فلسطین می باشد و تجلی گفتمان امام راحل و خلف صالح و حکیم ایشان حضرت امام خامنه ای است.

    فرمانده انتطامی رامسر در گفت‌وگو با نیمه پر، خاطرنشان کرد: روزی خواهد رسید و این وعده خدا به زودی تحقق خواهد یافت که فلسطین روزی آزاد خواهد شد.

    وی افزود: رژیم صهیونیستی بداند که عمر کثیف او رو به زوال است و روز به روز نا امن تر خواهد شد، ملت ایران همه با هم و اتحاد خود همیشه دو این راه ثابت قدم هستند.

    فرماندار رامسر در پایان راهپیمایی روز قدس نیز در گفت‌وگو با نیمه پر، گفت: فلسطین سند مظلومیت اسلام است و آزادی قدس شریف آرمان جهان اسلام و جهان آزادی خواه است.

    وی افزود: ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی حمایت همه جانبه از فلسطین مظلوم، لبنان عزیز، عراق و یمن، تا آزادی کامل بیت المقدس در کنار ملت های مسلمان و آزاده منطقه خواهد بود.

    سروری بیان کرد: مردم عزیر و روزه دار رامسر با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر هوشیاری و آمادگی کامل خود را در برابر توطئه های رژیم اشغالگر صهیونیستی به رخ کشیده و حمایت و دفاع جانانه خود را از فلسطین و آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب و رهبری را متجلی نمودند.

    رئیس شورای شهر رامسر هم در مسیر راهپیمایی در حالی که همراه مردم نسبت به ظلم رژیم اسراییل اعلام انزجار داشت و بیان کرد: روز قدس روز جهان اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است همان طور که امام راحل بیان فرمودند.

    همچنین امام جمعه رامسر حجت الاسلام مرتضوی به خبرنگار نیمه پر، گفت: روز قدس یادگاری از امام و رهبری و نظام با عنوان یک امر تقدس در همه نگاه ملت های بیدار است و این نگاه یقینا اسراییل غاصب را نابود و فلسطین را به وطن مادری اش بر می گرداند.

    سرهنگ جعفری فرمانده سپاه رامسر هم در گفت‌وگو با نیمه پر، گفت: روز قدس نقطه اتحاد مسلمین جهان اسلام در مبارزه با استکبار است که در نهایت موجب از بین رفتن غده سرطانی، (اسرائیل) و به خاک مالیدن پوزه آمریکا و غرب و همه مستکبران جهان می‌شود.

    وی افزود: استکباری که در نهایت قصاوت و بی رحمی از رژیم توخالی و بی هویت صهیونیستی حمایت می کند و مردم بی دفاع را به خاک و خون می کشد محکوم به شکست است و به حول قوه الهی با اتحاد مسلمین جاهن این رژیم خودساخته از بین خواهد رفت و فلسطینیان به خانه و وطن خود باز خواهند گشت.

    حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر نیز در مصلی جوادالائمه رامسر اظهار کرد: امروز روز حمایت ملت های جهان اسلام در سراسر عالم از مظلومان سراسر گیتی است.

    وی افزود: امروز روز انزوای رژیم اسراییل و آمریکای جنایت کار و روباه پیر انگلیس مکار است که به فضل خدای متعال شکستشان حتمی و قطعی خواهد بود.

    وی بیان کرد: روز قدس روز نجات ملت های مظلوم و ستمدیده است که با درایت و اقدام به موقع حضرت امام خمینی (ره) موسس انقلاب اسلامی انجام شد.

    مسئول هیأت رزمندگان اسلام رامسر در ادامه خاطر نشان کرد: این روز فقط مربوط به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین نیست بلکه با دور اندیشی امام (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم خود را برای مبارزه با استکبار جهانی که امروز دستانشان به خون ملت های مظلوم یمن، بخرین، عراق، سوریه، افغانستان، و دیگر بلاد اسلامی آغشته شده است آماده می کنند.

    بخشدار مرکزی رامسر هم در  یک جمله به خبرنگار نیمه پر، گفت: روز قدس روز نجات فلسطین از استکبار جهانی است.

    اسماعیل گوهر رستمی ریس دانشکده فنی ملاصدرا و عضو شورای شهر رامسر در گفتگو با خبرنگار ما: روز قدس روز رهایی مردم فلسطین از ستم صهیونیست کافر خواهد بود.

    وی افزود: ان شاءالله شاهد باشیم که در آینده نزدیک مردم فلسطین بر اسراییل غاصب پیروز شوند چرا چون وعده الهی اجتناب ناپذیر است و سرانجام اسلام بر کفر جهانی پیروز خواهد شد.

    حجت الاسلام صفر قاسمی نیز در گفتگویی به خبرنگار ما در یک جمله گفت: قدس متعلق به مسلمین جهان است.

    دکتر هاشمی از اساتید دانشگاه های رامسر در جملاتی به خبرنگار نیمه پر گفت: امسال با توجه به خیزشهای اسلامی در جهان اسلام از یک طرف و از طرف دیگر حرکت های شبه اسلامی و پیامدهای آن و تجاوز جنگی آل سعود به مردم یمن حضور حماسی اساتید و مردم برای خنثی سازی توطیه های غربی، عربی و صهیونیستی ضروری است و مردم امروز عیدی خود را با حمایت از مردم مستضعف جهان گرفتند.

    محمد آزاد معاونت فرمانداری رامسر ضمن بیان اینکه روز قدس روز همبستگی ملت مظلوم فلسطین است اظهار داشت: این روز همراهی با مردم یمن، بحرین و دیگر بلاد اسلامی نیز است.

    وی افزود: از آنجایی که امام راحل به سبب مظلومیت مردم فلسطین و ضرورت همراهی مسلمانان جهان با آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد بنابراین هم اکنون که این ظلم را بر دیگر مردم مظلوم منطقه می بینیم پس باید آنان را نیز در این راه همراهی و کمک کنیم.

    آزاد خاطرنشان کرد: امروز شاهد خروش اقیانوس مسلمانان جهان و بویژه مردم ایران در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت هستیم.

    وی در پایان گفت: پاینده باد مسلمانان جهان- پاینده باد ایران عزیز- پیروز باشند رزمندگان دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی.