پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5997
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ تیر, ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    صلح امام حسن(ع) دیگر تکرار نمی‌شود، بلکه عاشورایی دیگر رقم می‌زنیم/ نمی‌توانیم در خیابان راه برویم و شعار دهیم و در بزنگاه، ولایت را تنها بگذاریم

    به گزارش نیمه پر، به نقل از بصیرنیوز، حجت‌الاسلام انگیسه در یادواره شهدای مسجد مهدیه در شب گذشته، اظهار کرد: جهاد دری از درب‌های بهشت است و مجاهد اجر و قرب خاصی در مکتب اسلام دارد. وی تصریح کرد: در زمان پیامبر برای مجاهد ارزش خاصی قائل می‌شدند اما امروز جانبازی که دو پای قطع […]

    به گزارش نیمه پر، به نقل از بصیرنیوز، حجت‌الاسلام انگیسه در یادواره شهدای مسجد مهدیه در شب گذشته، اظهار کرد: جهاد دری از درب‌های بهشت است و مجاهد اجر و قرب خاصی در مکتب اسلام دارد.

    وی تصریح کرد: در زمان پیامبر برای مجاهد ارزش خاصی قائل می‌شدند اما امروز جانبازی که دو پای قطع شده دارد در کنار خیابان سبزی می‌فروشد.

    نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه دین‌داری هزینه می‌خواهد، خاطرنشان کرد: چقدر حاضریم برای صداقت هزینه دهیم، چرا دوستان خدا در جامعه کمیاب شده‌اند.

    انگیسه با بیان اینکه بسیاری از کنار جنگ بی‌تفاوت گذشتند و متلک انداختند، چقدر به شهدا زخم‌زبان زده شد، اذعان کرد: بسیاری از خواص در فتنه ۸۸ ریش‌های خود را تراشیدند و لباس بسیجی را از تن درآوردند، آنها همان کسانی هستند که در فتنه جا ماندند و مردود شدند.

    وی با تاکید بر اینکه شهدا با اشتیاق به سوی جایگاه ابدی خود حرکت کردند، گفت: نمی‌توانیم در خیابان راه برویم و شعار دهیم و در بزنگاه، ولایت را تنها بگذاریم.

    نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء با بیان اینکه باید از روزی که حادث تکرار شود بترسیم، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند صلح امام حسن(ع) دیگر تکرار نمی‌شود، بلکه عاشورایی دیگر رقم می‌زنیم.

    بلاغ/