پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5960
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ تیر, ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    افزایش ۵ برابری مالیات پزشکان

    رئیس سازمان نظام‌پزشکی شاهرود با اشاره به میزان مالیات پزشکان گفت: مالیات سال ۹۲ پزشکان نسبت به سال قبل به میزان ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

    به گزارش نیمه پر، حسین صالحی‌مقدم، رئیس سازمان نظام پزشکی شاهرود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعیت مالیات پزشکان اظهار کرد: مالیات پزشکان در سال ۹۲ چهار تا پنج برابر سال ۹۱ وضع شده است که این مسئله اعتراض بسیاری از پزشکان را به همراه خواهد داشت.

    وی افزود: دیروز جلسه‌ای با دارایی شهرستان شاهرود در خصوص اعتراض به میزان مالیات پزشکان برگزار کردیم که در این جلسه به همراه دو‌ پزشک و یک دندانپزشک به بحث با سر‌ممیزی اداره دارایی شهر شاهرود پرداختیم، به دلیل آنکه میزان مالیات سال ۹۲ به میزان غیرقابل تصوری افزایش پیدا‌کرده بود.

    رئیس سازمان نظام پزشکی شاهرود ادامه داد: افزایش بین ۳ تا ۵ برابری مالیات پزشکان در حالی رخ داد، که این افراد، اظهار‌نامه مالیاتی خود را به اداره دارایی تحویل داده بودند و این اداره بر اساس برگه‌های تشخیص خود این میزان مالیات را وضع کرد.

    صالحی مقدم تصریح کرد: به دلیل آنکه تفاهم‌نامه میان سازمان نظام پزشکی و اداره مالیات باطل شده اداره دارایی نیز تنها بر اساس برگه تشخیصی خود، میزان مالیات پزشکان را وضع کرد.

    گفتنی است، تفاهم نامه میان سازمان نظام پزشکی و اداره مالیات باطل شده و بر اساس این تفاهم نامه، مالیات پزشکان وضع می‌شد که هم اکنون ابطال این تفاهم نامه سبب شده تا مالیات سنگینی برای جامعه پزشکی وضع شود و مالیاتی تا ۵ برابر سال ۹۱ برای سال ۹۲ آنها در نظر گرفته شود، این مسئله اعتراض‌های متعددی را توسط پزشکان به دنبال دارد.

     

    باشگاه خبرنگاران/