پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5819
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ تیر, ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > صرفاً جهت اطلاع > ویژه ها
  •   

    تفکر عجیب صهیونیست‌ها درقبال سایر ملل

    چرا از اسرائیل متنفرم/۱

    صهیونیست‌ها معتقدند که بقیه انسان‌ها حیوانی بیش نیستند وخداوند آنها را خلق کرد که برای منافع آنها فعالیت کنند.

    به گزارش نیمه پر، درباره علت نامگذاری روز قدس در فضای گشت و گذاری کردم که روان‌ترین مطالب به چشم خورد را در مجموعه‌ای جمع آوری کردم.
    نامیده شدن یک روز به نام روز جهانی قدس در این روز همه مردم مسلمان جهان نسبت به اقدامات اسرائیل در منطقه خاورمیانه که به ناحق اشغال شده است تظاهرات می‌کنیم.
    درباره چرایی روز قدس و اینکه امام خمینی چرا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامید تلاش داریم در این گزارش بحث کنیم.
    چرا امام خمینی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید؟
    حضرت امام خمینی رحمه الله ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز جهانی قدس» اعلام کرد تا مسلمانان در این روز به مصیبت‌های مردم فلسطین توجه کنند و با پشتیبانی از آنها، افزون بر اینکه موجب دل گرمی مردم مظلوم فلسطین می شوند، به صهیونیست ها و حامیان آنان بفهمانند که فلسطین، بخشی از پیکره اسلام است و روزی نه چندان دور، قدس شریف به آغوش اسلام باز خواهد گشت.
    برای اولین بار در عصر حاضر امام خمینی(ره) به مسئله روز قدس توجه داشتند، غیر از ایشان آیا ائمه معصومین نیز درباره حفظ بیت‌المقدس دغدغه‌ای داشتند؟
    پیامبر اکرم صلی الله علیه درباره اهمیت حفظ بیت‌المقدس در حدیث قدسی اظهار کردند: «هر کس مرا در خانه ام (مسجدالحرام) یا در مسجد پیامبرم یا در بیت المقدس زیارت کند و بمیرد، شهید جان سپرده است.
    پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در حدیثی دیگری نیز بیان داشتند:پیوسته گروهی از امت من بر دروازه های دمشق و پیرامونش و بیت المقدس و پیرامون آن مبارزه می کنند و یاری نکردن آنان، زیانی به آنها نمی رساند. آنان تا روز قیامت پشتیبان حقند.
    امام علی علیه السلام فرمود:
    چهار قصر از قصرهای بهشت در دنیا هستند: مسجدالحرام، مسجدالرسول، مسجد بیت المقدس و مسجد کوفه.
    بیت المقدس به لحاظ تاریخی چه اهمیتی برای مسلمانان دارد؟
    بیت المقدس به دلایل گوناگون، برای مسلمانان و جهان اسلام قداست ویژه‌ای دارد.
    فلسطین، سرزمینی است که نخستین قبله مسلمانان، دومین مسجد اسلام و سومین حرم شریف (بعد از مکه و مدینه) در آن قرار دارد.
    بنا به فرموده امام علی علیه السلام ، یکی از چهار قصر بهشتی در دنیا (مسجدالحرام، مسجدالنبی، مسجد بیت المقدس و مسجد کوفه) است.
    مسجدالاقصی در آن قرار دارد که معراج پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از مسجدالحرام به قصد مسجدالاقصی و از آنجا به آسمان ها صورت پذیرفت.
    در شهر بیت المقدس، افزون بر مسجدالاقصی، ۳۶ مسجد دیگر وجود دارد که ۲۹ مسجد در داخل شهر و ۷ مسجد نیز در خارج از بافت قدیمی و در حومه شهر قرار دارد. افزون بر آن، مقبره ها و زیارت گاه های بسیاری از رهبران بزرگ اسلام و اصحاب پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در این شهر واقع است.
    افزون بر مسئله قداست و پایگاه ممتاز سرزمین بیت المقدس در منابع اصیل اسلامی، موضوع اشغال آن به وسیله صهیونیسم و استکبار جهانی و رویارویی غرب با جهان اسلام برای ما بسیار مهم است، به گونه ای که اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست، بلکه ایجاد یک کانون استعماریِ ضد اسلامی، برای نابودی جهان اسلام و جلوگیری از شکل گیری مجدد تمدن اسلامی است.
    چرا ما باید نسبت به مسئله فلسطین حساسیت داشته باشیم؟
    امروزه مسئله فلسطین و جنایت های اسرائیل علیه مردم بی دفاع آن، وارد حساس ترین مرحله خود شده است.
    در حقیقت، این مسئله، موضوعی منطقه ای نیست، بلکه در رأس موضوع های جهانی قرار گرفته است.
    گرچه افکار عمومی جهان و بیشتر دولت های آنان این جنایت ها را محکوم کرده اند، ولی ایالات متحده امریکا به دولت اشغالگر اسرائیل بیشترین کمک را کرده است و در این راستا مصوبه های شورای امنیت علیه این کشور را وتو می کند.

    ـ کشورهای اسلامی که پیوند عقیدتی و دینی با مردم مظلوم فلسطین دارند و با وجود داشتن حدود ۵۵ رأی سازمان ملل، پس از گذشت ۷۰ سال، هنوز هیچ اقدام هماهنگ و کارسازی در این باره انجام نداده اند.
    امام خمینی قدس سره از معدود اندیشمندان و رهبرانی است که از ابتدای شکل گیری دولت جعلی و نامشروع اسرائیل، با شیواترین بیان و بدون هیچ گونه ملاحظه و ترسی خطر صهیونیست ها و اهداف آینده آنان را گوشزد می کرد.
    ایشان اتحاد و هم دلی کشورهای اسلامی و به کارگیری امکانات آنان را در مقابل اسرائیل خواستار می شد. همچنین سکوت آنان را در این زمینه با شدیدترین بیان محکوم می کرد.
    سکوت کشورهای اسلامی و کوتاهی آنان در برابر زیاده خواهی های اسرائیل موجب ستم و جنایت بیشتر آن رژیم در کشتار مردم بی گناه فلسطین شد.
    بنابراین، امام که این موضع را به صلاح مسلمانان فلسطین نمی دانست، برای ایجاد وحدت و توجه کشورهای اسلامی، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را که می تواند تبیین کننده سرنوشت فلسطین باشد، به عنوان روز «قدس»، انتخاب کرد تا مسلمانان در مراسمی، هم بستگی بین المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام کنند.
    امروز گسترش انتفاضه و رسیدن آن به اوج خود و انفعال کشورهای اسلامی از یک طرف و ستم اسرائیل و حمایت امریکا از سوی دیگر، ضرورت توجه به سخنان امام خمینی رحمه الله درمورد فلسطین مظلوم را بیشتر آشکار می کند.
    هدف های امام خمینی رحمه الله از اعلام روز قدس چه بود؟
    این ابتکار طرحی بود واقع بینانه و مبتنی بر درک تحلیلی دقیق از مسئله فلسطین و ضرورت رویارویی با رژیم صهیونیستی!
    پدیده رژیم صهیونیستی، پروژه ای بزرگ و طولانی است که در یک قرن، گام به گام طراحی و اجرا شده است. امام خمینی رحمه الله در مقابل این پدیده خطرناک، پروژه استراتژیکی را طراحی کرد که در درازمدت توان مقابله با این رژیم غاصب را داشته باشد.
    اعلام روز قدس از سوی امام رحمه الله به معنای به کارگیری نهادهای کلان دینی به جای نگرش های خُرد ملی یا قومی (عربی) بود که سال ها چارچوب فکری رویارویی با رژیم صهیونیستی را تشکیل می داد و سرانجام هم شکست خورد.
    امام خمینی رحمه الله از این رهگذر می کوشید جهان اسلام را متوجه این بحران سازد و میان جهان اسلام و فلسطین هم بستگی ایجاد کند و نامعادله موجود میان مردم فلسطین از یک سو و رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنان از سوی دیگر را با دخیل ساختن امت اسلامی، به توازن برساند.
    امام خمینی رحمه الله با اعلام روز قدس کوشید اداره بحران فلسطین را از سطوح رسمی به سطوح مردمی انتقال دهد و وجدان اجتماعی و سیاسی مردم جهان اسلام را با انگیزه های دینی آنها درگیر این بحران سازد.
    چه فرقی بین یهودیان و صهیونیسم وجود دارد؟
    صهیونیست ها برای همراه کردن یهودیان جهان با اهداف و سیاست های خویش، در پروتکل ها و بیانیه های خود عموماً از واژه یهود بهره
    می گیرند و چنین القا می کنند که منافع ملت یهود را دنبال می کنند در حالی که صهیونیسم، دست پرورده دولت های استعماری انگلیس و امریکاست، هرچند مبانی فکری آن از کتاب های تحریف شده یهود باشد.
    صهیونیسم یک تشکیلات صرفاً سیاسی با هدف سلطه همه جانبه بر بشر است و در این مسیر از هر ابزاری کمک می گیرد. بسیاری از سیاست مداران کشورهای گوناگون با اینکه یهودی نیستند، زیر نفوذ صهیونیسم هستند. از سوی دیگر، بسیاری از یهودیان با افکار ضد بشری صهیونیسم مخالفند.
    چگونه افکار صهیونیستی را بشناسیم؟
    نژادپرستی، تعصب و لجاجت، دنیاطلبی و ثروت اندوزی، نقض حاکمیت ملت ها و دولت ها،
    صهیونیست ها با همه وجود معتقدند که از دیگران برتر و ارزشمندترند و باید قدرت، مکنت، ارزش، رهبری و هدایت جهان برای آنان باشد و دیگران خدمت گزار آنان باشند. برخی از آنان معتقدندخداوند به خاطر لطفی که به ما داشته، حیواناتی از جنس انسان که از سایر مللند، برای ما آفریده و آنها را مسخّر ما ساخته است؛ زیرا خدا می دانسته که ما نیازمند به دو نوع حیوان هستیم، یک نوع لال مانند چارپایان و دیگر ناطق مانند مسیحی ها، مسلمان ها، بودایی ها و سایر ملل از شرق و غرب و آنها را به خاطر خدمت گزاری ما آفریده است.
    ب) تعصب و لجاجت
    یهودیان به ویژه صهیونیست ها تعصب شدیدی در دینشان دارند و این تنها به خاطر حفظ منافع مادی و موقعیت اجتماعی شان است. یهودیان در طول تاریخ، بسیاری از پیامبران و پیروان ادیان آسمانی دیگر را تنها به خاطر آنکه از بنی اسرائیل نبودند به قتل رساندند. و از کوشش های اصلاحی آنان جلوگیری کردند.
    ج) دنیاطلبی و ثروت اندوزی
    از دیگر ویژگی های یهود، عشق و علاقه شدید آنان به مال و ثروت و بهره مندی از لذت های مادی است. به تعبیر قرآن کریم یهود، حریص ترین مردم به زندگی دنیایی هستند و از کسانی که مشرکند، حریص ترند و دوست دارند هر کدامشان هزار سال عمر کنند.
    در واقع، به عقیده یهودیان، مال و ثروت، بزرگ ترین عاملی است که به آنان امکان می دهد بر همه ملت ها تسلط و نفوذ داشته باشند.
    هم اکنون نیز بانک ها، شرکت ها و مؤسسه های بزرگ تجاری ـ اقتصادی در جهان (کارتل ها و تراست ها) و نیز خبرگزاری های مهم با پول سرمایه داران صهیونیستی اداره می شوند.
    یهودیان برای رسیدن به مقاصد خودشان در جهان دست به چه اقداماتی زدند؟
    جاسوس پروری، ترویج فساد اخلاقی و سقوط ارزش های انسانی، نقض حاکمیت ملت ها و دولت ها از مهمترین برنامه‌های بود که صهیونیست‌ها در جهان پیگیری کردند.

    از نقشه های مهم صهیونیسم، جاسوس پروری و نفوذ در تمام دولت ها و سازمان های دنیاست. دستورالعمل صهیونیسم در این زمینه چنین است:برای نیل به مقصود، تشکیلات فراماسونی خود را توسعه داده و در همه جا عُمّال مبتکری را به کار می گماریم که دفتر کارشان دستگاه نفوذ ماست و تمام دفاتر زیر نظر اداره ای از زُعمای ما خواهد بود که هر دفتر، نماینده ای در اداره دارد و برنامه او آنجا تنظیم می شود.
    ب) ترویج فساد اخلاقی و سقوط ارزش های انسانی
    صهیونیست ها در حرکتی منظم و دقیق، نابودی ارزش های اخلاقی و انسانی را هدف خود قرار داده اند و با بهره گیری از شبکه وسیع رسانه ای از جمله روزنامه ها، مجلات، شبکه های رادیویی و تلویزیونی و شرکت های فیلم سازی به ویژه در هالیوود، به ترویج مفاسد اخلاقی و اباحی گری در سطح بین الملل دست می زنند.
    ج) نقض حاکمیت ملت ها و دولت ها
    صهیونیسم برای گسترش سلطه خود در حوزه های سیاسی، اقتصادی و رسانه ای به ویژه با استفاده از شبکه های مخفی و گروه های فشار، حاکمیت دولت ها را نقض می کند و منافع ملی کشورها را زیر پا می گذارد. هیچ کشوری حتی امریکا از این تهدید و شیوه مستثنا نیست. صهیونیست ها نشان داده اند که نزدیک ترین دوستان و متحدان و حامیان آنها نیز از اهداف خطرناک آنان در امان نیستند.
    د) نقض مقررات بین المللی
    اسرائیل همواره با پشتیبانی امریکا، مقررات بین المللی را نقض می کند و تصمیم ها و مصوبه های جامعه جهانی را زیر پا می گذارد و امنیت جهانی را با چالش روبه رو می سازد.
    تحلیل جنگ سی و سه روزه حزب اللّه و اسرائیل (تنها جنگِ پیروز در غیاب دولت های عربی)
    به مناسبت روز جهانی قدس، به ابعاد مختلف و عبرت آموز جنگ سی و سه روزه لبنان با رژیم صهیونیستی نگاهی کوتاه می افکنیم. به طور کلی، شکست و ناکامی ناباورانه رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان و پیروزی غیرمنتظره حزب اللّه لبنان سران امریکا و اسرائیل را دچار شوک کرد و تمام محاسبات آنها را به هم ریخت. نکته های زیر درباره این جنگ قابل توجه است:
    در طول این جنگ، نیروی مقاومت مردم لبنان (حزب اللّه) در برابر ارتش قدرتمند و مجهز صهیونیستی، قهرمانانه ایستاد و حماسه و افتخاری بی نظیر آفرید. حزب الله با وارد آوردن ضربه های کوبنده به دشمن و دفع تجاوز آنها به خاک لبنان، جهانیان را به تحسین واداشت و ثابت کرد که مسلمانان در صورت باور داشتن توانایی های خود و اتحاد و هم دلی، قدرتمندترین ارتش های جهانی را نیز شکست خواهند داد.
    یکی از مهم ترین رخ دادهای این جنگ، نمایش بی خاصیتی و بی عرضگی شورای امنیت سازمان ملل متحد، زیر فشار چند دولت زورمدار و جهان خوار بود. این نهاد جهانی برخلاف رسالت و فلسفه وجودی خود که کمک به برقراری صلح و امنیت در جهان است، نه تنها تماشاگر بی اعتنای تجاوزها و جنایت ها و کشتار و ویرانی رژیم صهیونیستی بود، بلکه حتی با مخالفت با آتش بس، این رژیم را به ادامه تجاوز و کشتار تشویق کرد.
    شواری امنیت و صهیونیست
    بسیار جای تأمل است که شورای امنیت در حالی که چشم خود را به جنایت های صهیونیست ها در لبنان بسته بود، در گرماگرم این جنگ و کشتار، مانند آنکه هیچ اتفاقی نیفتاده باشد، به اتفاق آرا، بر ضد آزمایش های موشکی کره شمالی (دشمن امریکا) قطع نامه صادر کرد. امروز نیز تمام وقت و نیروی خود را در مخالفت با فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران و تحقیقات علمی در مورد غنی سازی اورانیوم به کار می برد. آیا واقعاً این دو کشور (کره شمالی و ایران) صلح و امنیت جهان را به خطر انداخته اند یا رژیم صهیونیستی که هر روز به جنایت های تازه ای دست می زند؟

    ـ هیچ شک و تردیدی نیست که اسارت دو نظامی اسرائیل به وسیله حزب اللّه، بهانه ای بیش نبود، بلکه این یک جنگ طراحی شده به دستور و حمایت همه جانبه دولت امریکا، برای نابودی حزب اللّه و بر اساس ادبیات سیاسی امریکا، در راستای ایجاد خاورمیانه جدید بود. مقصود از خاورمیانه جدید، حذف حزب اللّه و حماس از منطقه و ایجاد فضای امن برای رژیم صهیونیستی و ایجاد منطقه ای است که دولت های آن عموماً مطیع و هم سو با سیاست امریکا، با برتری همه جانبه اسرائیل باشد.

    ـ یکی دیگر از اسف بارترین رخدادهای این جنگ، موضع خفت بار و منفعلانه کشورهای عربی بود که انتقاد بسیاری از سیاست مداران و دل سوزان منطقه را در پی داشت. این دولت ها نه تنها بر اساس تفکر فرقه ای و بیم از امریکا، از لبنان هیچ حمایتی نکردند، بلکه برخی، حزب اللّه را متهم کردند.

    عَمرو موسی، دبیرکل اتحادیه عرب، با دیدن اجتماع بی خاصیت وزیران امور خارجه کشورهای عربی اظهار داشت: «با وضع فعلی، طرح صلح منطقه مرده است»، ولی باید گفت با واکنش خفت بار این دولت ها، آنچه مرده، اتحادیه عرب است!

    ـ نکته قابل توجه در این جنگ، حمایت های مردمی و گروه های اسلامی مانند «اِخوان المسلمین» در مصر و حماس در فلسطین از مجاهدت های مردم لبنان است که نشان می دهد محبوبیت حزب اللّه مرزها را درنوردیده و ملت های عرب که چندین دهه است تحقیر شده اند، به حزب اللّه به دید نماینده خود در مبارزه با اسرائیل و امریکا می نگرند و به آن افتخار می کنند.

    وظیفه مسلمانان
    ـ وظیفه کنونی مسلمانان به ویژه کشور لبنان و دوستانش، حفظ و ادامه اتحاد و یک پارچگی احزاب و گروه ها و نیروهای سیاسی و ملی گوناگون است.
    پاسداری از ره آورد پیروزی قهرمانانه نیروهای مقاومت ملی لبنان، تنها در پرتو این اتحاد اسلامی و ملی مقدور است؛ زیرا ایالات متحده امریکا و اسرائیل، با شیطنت های گوناگون در پی آن هستند که آنچه را از طریق نظامی نتوانستند به دست آورند، با بازی های سیاسی و تفرقه افکنی به چنگ آورند.
    تدابیر امریکا و رژیم صهیونیستی برای مقابله با فعالیت هسته ای ایران
    پس از پایان جنگ جهانی دوم و پیدایش جهان دوقطبی، ایالات متحده تلاش کرد تا با سرمایه گذاری گسترده در بخش تسلیحات هسته ای و اتمی، از تهدیدهای احتمالی بلوک شرق جلوگیری کند، ولی با پایان جنگ سرد و فروپاشی ابرقدرت شوروی، از سرمایه گذاری های هنگفت در این بخش کاسته نشد؛ زیرا کارشناسان معتقدند امریکا در تلاش است با افزایش این توان مندی ها، خود را به عنوان امپراتور هسته ای دنیا معرفی کند.
    از سوی دیگر، استفاده از انرژی هسته ای، یکی از اقتصادی ترین شیوه های امروزی دنیای صنعتی است و گستره عظیمی از کاربردهای مختلف، شامل تولید برق هسته ای، تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها، کشاورزی و دام داری را در برمی گیرد، به گونه ای که رشد و توسعه هر کشور به میزان رشد صنعت هسته ای آن کشور بستگی دارد.

    امروزه به همت و دانش متخصصان و دانشمندان پرتلاش کشور، جمهوری اسلامی ایران نیز توانسته به این فن آوری غرورانگیز دست پیدا کند که این امر خشم شدید دولت های غربی، به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.
    پس از آن، کشورهای غربی کوشیدند برنامه هایی علیه ایران به تصویب برسانند که مهم ترین آنها عبارت است از:
    جنگ تبلیغاتی علیه ایران
    یکی از راه کارهای امریکا و رژیم صهیونیستی در مقابله با فعالیت صلح آمیز هسته ای در ایران، جنجال های تبلیغاتی علیه ایران و وارد آوردن اتهام های بی اساس از قبیل، حمایت ایران از شبکه القاعده و تروریسم، تلاش برای دست یابی به سلاح های کشتار جمعی و مانند آن است. در این میان، رژیم اشغالگر قدس با وجود آنکه دست کم دویست کلاهک هسته ای دارد، تاکنون به پیمان منع گسترش سلاح های شیمیایی و هسته ای نپیوسته است و با به راه انداختن جوّ مسموم تبلیغاتی در رسانه هایی که در اختیار دارد، می کوشد مانع دست یابی ایران اسلامی به حق طبیعی و مشروع خود شود.
    بر این پایه، رژیم اسرائیل با بزرگ نمایی و نظامی جلوه دادن فعالیت های هسته ای ایران، موضوع جلوگیری از ادامه یافتن این فعالیت را به شدت دنبال می کند و به همین منظور، با جعل اطلاعات درباره اهداف هسته ای ایران، میزان حساسیت مقامات جهانی به ویژه امریکاییان را افزایش می دهد و ایران را تهدیدی برای کشورهای منطقه و جامعه جهانی معرفی می کند.
    به همین دلیل، بوش در این زمینه چنین گفت: «اگر ایران به سلاح هسته ای مجهز شود، منطقه خاورمیانه و اسرائیل با خطر جدی مواجه خواهد شد…» یا در جای دیگر گفت: «… ایران در مورد برنامه های اتمی خود و صلح جویانه بودن آنها حقیقت را بیان نمی کند. هدف ایران، ساخت تسلیحات اتمی است. اگر به ایران اجازه داده شود تا بیش از این جلو رود، برای متوقف کردن آن خیلی دیر می شود و ایران به سلاح اتمی دست می یابد…».
    ۲٫ تهدید به حمله نظامی
    یکی دیگر از تدبیرهای سران امریکا و اسرائیل، تهدید به حمله نظامی به ایران است. در واقع، گویا کشورهای غربی نقشه ای مشترک علیه ایران کشیده اند و امریکا متکفل وارد آوردن فشار و تهدید نظامی بر ایران است.
    واقعیت این است که قدرت واقعی دولت امریکا به ویژه با توجه به معادلات جهانی و مؤلفه های اثرگذار، کمتر از چیزی است که وانمود می کند و به مراتب کمتر از آن چیزی است که عده ای را به وحشت می اندازد. به اعتقاد کارشناسان سیاسی، تهدیدها و خط و نشان کشیدن های اخیر امریکا، بیشتر جنبه تضعیف روحیه ها را دارد تا اینکه واقعیت باشد.
    وارد کردن فشار از طریق آژانس بین المللی انرژی هسته ای
    با توجه به نفوذ اختاپوسی صهیونیسم و لابی های آن در سازمان های بین المللی در سراسر جهان، آژانس بین المللی انرژی هسته ای، بیشترین اقدام به ظاهر حقوقی را علیه ایران سامان داده است. به همین دلیل، کشورهای دیگر عضو این آژانس، از جمله کشورهای غیرمتعهد، فشارهای آژانس و دبیرکل آن بر پرونده ایران را سیاسی و وسواس گونه پنداشتند و در بیانیه های خود به آن تصریح کردند.

    درواقع، منافع نامشروع و استعماری قدرت های بزرگ و صهیونیسم بین المللی آن چنان با هم پیوند خورده است که حتی تریبون های بین المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل نیز به جای دفاع و حمایت از مظلومان و آوارگان، از جنایت کاران و اشغالگران صهیونیست حمایت و پشتیبانی کرده و بی توجه به نیروگاه های هسته ای این کشور که مجهز به ساخت انواع بمب های اتمی است فعالیت های صلح طلبانه انرژی هسته ای ایران را زیر سؤال می برد!/ برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی حوزه
    http://www.hawzah.net/fa/magazine/view/5764/5765/57809/