پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5561
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ تیر, ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > چند رسانه ای > خبر برگزیده > نیم نگاه > ویژه ها
  •   

    ساحل رامسر عزادار شد:

    بخش نیم نگاه منتشر کرد؛ نخستین تراژی غم انگیز طعمه دریا شدن در ساحل رامسر ثبت شد

    بخش نیبم نگاه سایت خبری نیمه پر منتشر کرد؛ سخنگوی اورژانس مازندران از غرق شدن یک نفر در دریای رامسر خبر داد.

    به گزارش نیمه پر، ذکریا اشک‌پور از غرق شدن ۴ نفر در روز  جمعه در دریای مازندران خبر داد.

    وی همچنین از غرق شدن دو برادر اهل آستانه‌اشرفیه در ساحل رامسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو برادر هشت و ۱۵ ساله در پلاژ صدف این شهرستان در حال شنا بودند که با اقدامات انجام‌شده برادر هشت ساله از دریا خارج و توسط همکاران اورژانس به بیمارستان امام سجاد (ع) این شهرستان منتقل شد و با اقدامات درمانی به‌موقع از حادثه نجات پیدا کرد.

    سخنگوی اورژانس مازندران درباره سرنوشت برادر ۱۵ ساله این خانواده، گفت: این فرد به‌دلیل قرار گرفتن طولانی‌مدت در دریا، غرق شد که جسد وی پس از یک‌ساعت از آب خارج شد.

    همچنین یکی از شاهدین عینی در گفتگو با خبرنگار ما از جزئیات این حادثه گفت: در لحظه اول که دو فرزند این خانواده در دریا در حال غرق شدن بودند پدر خانواده فرزند کوچک خود را از آب یرون می کشد و متاسفانه فرزند بزرگ در این بین در دریا گم می شود.

    وی افزود: ناجیان غریق نیز علارغم گشتن زیاد وی را پیدا نکردند و بعد از گشت زنی جت اسکی، و شنا بدون کپسول یکی از امدادگران در دریا که فایده ای در پیدا شدن نداشت تجهیزات غواصی از طریق جمعیت هلال احمر ارسال شد که بعد از نیم ساعت قوس زدن نوجوان ۱۵ ساله پیدا شد.

    شاهد این اتفاق ناگوار در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه امداد گران برای احیای مجدد او تمام تلاششان را کردند و تا بیمارستان امام سجاد (ع) نیز انتقال داده شد اما متاسفانه این نوجوان فوت شد.

    nim negah 8