پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5484
  • تعداد نظرات : ۱ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ تیر, ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    اعتراض معناداری که برای رامسر منشاء خیر بود:

    باقر زاده برای ریاست به رامسر نیامد!/ جعفری؛ جوان فعال رامسری سرپرست مرکز فنی حرفه ای شد

    مراسم تودیع و معارفه روئسای فنی و حرفه ای شهرستان های تنکابن و رامسر با حضور معاون اداری و مالی فنی و حرفه ای استان مازندران در حالی برگزار شد که با اعتراض حضور نیافتن معنادار حسن باقر زاده رئیس فنی و حرفه ای تنکابن انجام شد و این غیبت اعتراضی برای رامسر منشاء خیر شد.

    به گزارش نیمه پر، مراسم تودیع و معارفه روئسای فنی و حرفه ای شهرستان های تنکابن و رامسر امروز سه شنبه با حضور درویشی معاون اداری مالی فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار شد.

    در این جابه جایی شهرستانی رئیس فنی و حرفه ای رامسر محمود حاتمی به عنوان رئیس فنی و حرفه ای تنکابن معرفی شد و همچنین حسن باقر زاده رئیس فنی حرفه ای تنکابن به عنوان رئیس فنی و حرفه ای رامسر معرفی شد.

    اما اتفاق جالب و تامل برانگیزی این جابه جایی و مراسم تودیع و معارفه در هر دو شهرستان را به حاشیه برد و باعث اقدام ضرب الاجلی مدیر کل فنی حرفه ای استان به صورت تلفنی شد.

    در این جابه جایی حسن باقر زاده رئیس فنی و حرفه ای تنکابن که شب قبل از مراسم تودیع و معارفه اش از این اتفاق با خبر شده بود در اقدامی نه در تودیعش در تنکابن و نه در معارفه اش در رامسر شرکت نداشت و با این اقدامش اعتراض خود را به تصمیم مدیر کل فنی و حرفه ای استان به طرز عجیب و  معناداری اعلام کرد.

    رضا گرزین مدیر کل فنی حرفه ای استان نیز بلافاصله بعد از با خبر شدن از این اتفاق و اعتراض در تماسی تلفنی با دستور به رئیس دفتر خود در اقدامی ضرب الاجلی حکم ریاست باقرزاده را لغو و علیرضا جعفری از جوانان خوش فکر و کارمند این اداره در رامسر را به سمت سرپرست فنی و حرفه ای رامسر برگزید.

    البته  هنوز حکم سرپرستی علیرضا جعفری ابلایغ نشده است اما طبق شنیده ها در روزهای آینده حکم سرپرستی وی ابلاغ خواهد شد.

    انتخاب علیرضا جعفری با حمایت جوانان فعال و مردم شهرستان رامسر در فضای مجازی روبرو شده است و از اینکه مدیر کل فنی و حرفه ای به یک جوان پرتلاش و فعال در رامسر اعتماد کرده است بسیار خرسند شدند.

    انتشار یافته: ۱
    1. از زمانی که دکتر گرزین بعنوان مدیر کل منصوب شد اداره کل روی خوش دیذ