پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 5260
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ خرداد, ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > سیاسی > ویژه ها
  •   

    سو استفاده از اسم خواننده و مجری معروف برای جذب مردم/

    جشن سیاسی یا بنگاه تخریب؟!/جشن سیاسی یا محفل رقاصی؟!

    جشن سیاسی ۲۴ خرداد در حالی عصر یک‌شنبه با حضور مشاور رئیس جمهور و استاندار مازندران در مرکز مازندران برگزار شد که به محفل تخریب‌های سیاسی و رقص و پایکوبی مبدل شده بود.

    به گزارش نیمه پر، بعد از اینکه مسئولان مرکز مازندارن زمان برگزاری جشن روز جوان را تأخیر انداختند و با جشن سیاسی ۲۴ خرداد آن را ادغام کردند، همانطور که از اسم این همایش پیدا بود، جشن جوان به حاشیه رانده شد و محفلی که قرار بود در آن از جوانان تجلیل و حماسه حضور مردم پای صندوق‌های رأی یادآوری شود، به بنگاه تخریب دولت قبل و مکان دنج برای رقص و پایکوبی مبدل شد.

    اگرچه مسئولان برگزاری جشن تلاش کردند که جلوی اختلاط پسران و دختران جوان را بگیرند اما جو سالن و آهنگ‌هایی که انتخاب شده بود طوری زمینه را برای به وجد آوردن جوانان آماده کرده بود که مسئولان انتظامی با تمام تلاشی که به خرج دادند نتوانستند جلوی این بی‎نظمی و هنجارشکنی را بگیرند؛ در برخی از تراکت‌های برنامه جو سالن طوری شده بود که دختران جوان با حرکات موزون، نگاه پسرها را به سوی خود میخکوب می‎کردند.

    حضور بخشداران در کنار مسئولان سیاسی و دهیاران نشان از تلاش مسئولان فرمانداری برای پرکردن سالن داشت، طبق اطلاع‎رسانی برنامه قرار بود بنیامین بهادری به‌عنوان خواننده و علی ضیا به‌عنوان مجری در این مراسم حضور پیدا کنند.

    بسیاری از جوانان حاضر در این جشن با شعارهای دسته‎جمعی انتظار بنیامین را می‌کشیدند اما رکب سیاسی مسئولان آنها را ضربه فنی کرده بود، نه راه پیش داشتند و نه راه پس؛ نقشه‌ای که مسئولان برای حضور جوانان کشیده بودند!

    با توجه به حضور استاندار مازندران و نیز صلحی‌امیری مشاور رئیس جمهور فرصتی برای بیان ارادات فرماندار ساری فراهم نشد ولی ظاهراً بهنام صفوی که جایگزین بنیامین شده بود ماموریت یافت که چند بار از اقدام فرماندار ساری در برگزاری این جشن تقدیر کند.

    به گزارش فارس، ربیع فلاح در این همایش اظهار کرد: ۲۴ خرداد سال ۹۲ مازندران افتخار بزرگی در تاریخ کشور خلق کرد و حماسه بزرگی بود که بعد از سال‌ها درد و رنج و مشکلات، دولت تدبیر و امید با فضای اعتدال ورود پیدا کرد.

    وی با بیان اینکه مازندران استان پیش‌رو در انتخاب روحانی بودند، افزود: خوشحال هستیم که در آغازین روزهای تشکیل دولت اعتدال تا امروز شعارهای دولت در حال اجرا‌‌ست.

    استاندار مازندران با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان اما تعامل سازنده با همه گروه‌ها داریم، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم، ۲۴ خرداد وابسته به هیچ جناح سیاسی نبوده و این پیروزی متعلق به همه مردم ایران است.

    این مسئول با اشاره به اینکه اشتغال و رونق اقتصادی از موارد مهمی است که در استان به آن می‌پردازیم، تصریح کرد: با وجود مذاکره فرزندان این کشور با ۱+۵ امیدواریم خبرهای خوش در آینده به مردم ما برسد و بتوانیم از تحریم‌ها رهایی یابیم.

    فلاح با بیان اینکه با وجود تحریم‌هایی که داریم اما سرمایه‌گذارانی به استان ور‌ود پیدا کرده‌اند، ادامه داد: سال گذشته ۲۴ هزار شغل ایجاد کردیم و امیدواریم امسال این رقم به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد تا شرمنده این مردم نباشیم.

    وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و … صورت گرفته است، گفت: چون این مراسم در قالب جشن برگزار می‌شود در آینده گزارش کامل اقدامات تیم دولت در مازندران ارائه می‌شود.

    در ادامه سیدرضا صالحی‌ اظهار کرد: روز گذشته که عازم مازندران بودم، رئیس‌‌جمهور اعلام کرد سلامی از سر صدق، صفا و صمیمیت از طرف من به مردم مازندران برسانید.

    وی با بیان اینکه بر این باور هستم که بستر اصلی خیزش ۲۴ خرداد در ۱۹ خرداد از شهرستان ساری آغاز شد، افزود: درود بر ساری و انسان‌های فرهیخته‌ای که حماسه آفریدند و دست رد بر جهالت زدند.

    رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اینکه مردم مازندران به بی‌کفایتی‌ها «نه» گفتند، بیان کرد: زمانی که با رئیس‌جمهور از گیلان وارد مازندران شدیم، بر این باور بودیم این مسیر را زمینی از تنکابن به ساری طی کنیم، اما «ما ادراک ساری».

    مشاور رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه بهمن رأی در ساری آغاز شد، تصریح کرد: این بهمن رأی به همه کشور سرایت کرد و دولت مدیون ساری و مازندران است.

    صالحی‌امیری با بیان اینکه کسانی که نشاط این جوانان را برنمی‌تابند، توبه کنند، ادامه داد: اینها فرزندان باشرافت ما هستند و کسانی که پیام ما را می‌شنوند بدانند دولت قدردان زحمت شما است و وظیفه خود می‌داند از شما حمایت کند.

    وی با اشاره به اینکه در آینده از پیچ اصلی مشکلات عبور می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آنها که ادعای آسمانی بودن داشتند و ۸ سال کشور را به بن‌بست کشانده بودند، بدانند دولت امروز در حال رفع مشکلات است.

    رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه امروز نه فقط ۱+۵ بلکه همه دنیا در حال مذاکره با ایران هستند، افزود: هر آنچه عاید شود ما پیروز هستیم، چون توانستیم ایران‌هراسی را در دنیا رفع کنیم، آمارها نشان می‌دهد که نگاه دنیا به ایران تغییر کرده و ایران را اهل مذاکره می‌دانند.

    این مسئول با اشاره به اینکه ما حقوق مردم را با مذاکره تامین می‌کنیم،ادامه داد: دنیا به این نتیجه رسیده است باید با ایران از روی عزت‌مداری صحبت کند.

    صالحی‌امیری با بیان اینکه بیش از ۵۰ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران آزاد شد، تصریح کرد: نشاط در ایران دوباره ایجاد می‌شود و همه می‌توانند در این سرزمین بنویسند، قلم بزنند و هیچ کس نمی‌تواند مانع آزادی‌های شما باشد.

    وی گفت: در سفر هیئت دولت به مازندران می‌بینید رئیس‌جمهور آن‌گونه که شایسته است از شما تشکر می‎کند.