پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4470
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۱ فروردین, ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار رامسر:

    مسئولان درباره میوه اظهارنظر می‎کنند اما گرانی اجاره‎بها را نمی‎بینند

    رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار رامسر گفت: مسئولان درباره میوه اظهار نظر می‎کنند، اما گرانی اجاره‎بها را نمی‎بینند، در رامسر مرغ ۵ هزار تومانی به ۸ هزار تومان رسید، این گرانی نیست؟

    به گزارش نیمه پر، منصور مه‎نما در گفت‌وگو با مازنداصناف درباره مشکلات عمده بازار میوه رامسر و حرف‎وحدیث‎های اخیر گرانی میوه در این شهر، اظهار کرد: اظهارنظرهای اخیر در مورد گرانی میوه در رامسر کارشناسانه و مورد تأیید نیست، ما در رامسر گرانی داریم اما گرانی میوه نداریم.

    وی افزود: هرساله نزدیک به تعطیلات، چادر می‌زنند و اقدام به توزیع میوه‌های نامرغوب و کم‌کیفیت می‌کنند و می‌گویند ما میوه ارزان توزیع می‌کنیم.

    رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار رامسر با رد کمبود میوه در این شهرستان، بیان کرد: ما در پنج روز هفته، بازار هفتگی داریم که در هر بازار ۱۵۰ میوه فروش در حال توزیع میوه هستند، شاید به‌صورت مقطعی با کمبود میوه مواجه شویم که آن هم به‌دلیل هجوم یک‌باره گردشگران در ایام خاصی از سال است اما در مجموع با کمبود میوه مواجه نیستیم.

    این مسئول تأکید کرد: مسئولان درباره میوه اظهار نظر می‎کنند، اما گرانی اجاره‎بها را نمی‎بینند، در رامسر مرغ ۵ هزار تومانی به ۸ هزار تومان رسید، این گرانی نیست؟

    رئیس اتحادیه میوه و تره بار رامسر با رد نداشتن میدان میوه و تره بار در رامسر گفت: رامسر یک میدان قدیمی و چهار فصل در میدان ولیعصر(عج) دارد که برای فعالیت آن از کمیسیون نظارت مصوبه گرفته ایم.

    مه‌نما بیان کرد: ما بارها به مسئولان پیشنهاد کردیم به‌جای توزیع میوه به‌صورت سنتی و غیربهداشتی در چادرها، اقدام به برپایی بازارچه‌های شکیل میوه در نقاط مختلف رامسر نظیر کتالم و سادات‌شهر کنید تا دیگر شاهد گلایه مردم و مسافران نباشیم.

    وی در پایان ضمن اعلام گلایه و نارضایتی از فعالیت چرخی‌ها و بساطی‌ها در رامسر، گفت: فعالیت آزادانه بساطی‌ها، وانتی‌ها و چرخی‌ها از یک‌سو، و برپایی چادرهای فصلی در ایام تعطیلات از سوی دیگر موجب رکود بازار میوه در رامسر شده است و کسی هم نیست که با این همه هزینه‌ها و مخارج و عوارض و مشکلات، به درد دل این بازاری‌ها گوش کند؟!