پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 4418
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ فروردین, ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر عنوان کرد:

    باید بگو مگوهای سیاسی رخت بربندد/ اعمال سلایق شخصی در کار خلاف تقوا و ایمان است

    امام جمعه رامسر گفت: باید بگو مگوهای سیاسی رخت بربندد و با توجه به شعار سال می بایست خدمت رسانی به مردم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

    به گزارش نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر در سال ۹۴ گفت: نامگذاری سال جدید به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بوده و به منظور این نیست که در کشور ما بین دولت و ملت همدلی و همزبانی مطلقا نبوده است بلکه این امر بر توجه بیشتر به این مسئله تاکید دارد.

    وی افزود: همدلی و همزبانی می بایست با برنامه ریزی درست و مطلوب و خدمت رسانی بی منت محقق شود و مسئولان امر و مردم عزیز بایستی به این نامگذاری جامه عمل بپوشانند.

    وی اظهار داشت: مردم انقلابی و عزیز ما نشان دادند که در همه صحنه های حساس انقلاب اسلامی دولت را تنها نگذاشتند و با حضور خود در عرصه های مختلف این همدلی و همزبانی را به واقع از خود بروز دادند.

    امام جمعه رامسر در ادامه بیان داشت: پیروزی ها و ایستادگی های ما در عرصه های نظامی و دیپلماسی مرهون خون شهیدان و همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

    وی تصریح کرد: باید بگو مگوهای سیاسی رخت بربندد و با توجه به شعار سال می بایست خدمت رسانی به مردم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

    وی در همین زمینه افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند حرام است کسی فعالیت خدمتگزاران در دولت را تضعیف بکند و این نگاه باید همدلی و همزبانی را در جامعه افزایش دهد.

    حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به رعایت اخلاق و رفتار اسلامی و لزوم رعایت عدالت هم از طرف دولت مردان و هم از طرف مردم خاطر نشان کرد: اگر مسئولی در راستای خدمت رسانی فعالیتی داشته باشد و کسی او را تضعیف کند این کار بی تقوایی است و همین طور اگر مسئولی در کار خود سلایق شخصی را اعمال کند قطعا خلاق ایمان و تقوا است.

    وی دی پایان گفت: به رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده خدا قوت می گوییم و با توکل به خدا و نصب العین قرار دادن رهنمود های حضرت آقا در این مسیر به نقطه ای مطلوب برسیم.