پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3907
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ اسفند, ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    حضور ۲ وزیر در نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در مازندران

    نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در مازندران امروز پنج‌شنبه هفتم اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

    به گزارش نیمه پر ، مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد کارگران کشور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و همچنین علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل تعاون و کار امور اجتماعی استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی امروز در ساری برگزار می‌شود.

    در حال حاضر کارگروه اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده و قرار است ساعت ۱۰:۳۰ در مراسم تجلیل از کارآفرینان و جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی که در سالن غدیر ساری برگزار می‌شود، حضور ‌یابند.

    همچنین حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت ۱۵ عصر در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی کارگران کشور در سالن سید رسول حسینی ساری شرکت در مراسم یادواره شهدا ساعت ۱۹ عصر در سوادکوه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر به مازندران خواهد بود.

    این مراسم که امروز پنج‌شنبه هفتم اسفند از ساعت ۱۴ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود، ورزشکاران زن و مرد رشته‌های مختلف با رفتن رژه در جلوی کلام‌الله مجید، مسئولان کشوری و استانی به طور رسمی این مسابقات را برگزار می‌کنند.

    المپیاد ورزشی کارگری کشور، هفتم تا نهم اسفندماه امسال با شرکت یک‌هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک‌هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می‌شود

    ساری، نوشهر، چالوس، بابل، نور، قائم‌شهر، بابلسر، جویبار، آمل، تنکابن، نکا، میان‌دورود، محمودآباد و فریدونکنار به عنوان شهرهای میزبان رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات است.

    لازم به یادآوری است دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه‌سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه‌برداری، بدن‌سازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوه‌نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.

    گفتنی است در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته به رقابت می‌پردازند.

    بلاغ/

    برچسب ها :