پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3884
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ اسفند, ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    توفان به سبک منصوری!

    منصوری هوراکان که چهره ای تهاجمی‌تر از کوپه دوست داشتنی لامبورگینی ارائه می کند قرار است به صورت رسمی طی نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵ در معرض دید عموم قرار بگیرد.

    به گزارش نیمه پر، هوراکان محصول جدید لامبورگینی، خودروساز مشهور ایتالیایی به خودی خود مجموعه ای توانمند با قابلیت های بالا محسوب می شود اما متخصصان شرکت تیونینگ منصوری نشان داده اند همواره فضا برای بهبود عملکرد و طراحی یک خودرو و ارائه آن به خریداران مشتاق وجود دارد. منصوری هوراکان که چهره ای تهاجمی‌تر از کوپه دوست داشتنی لامبورگینی ارائه می کند قرار است به صورت رسمی طی نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵ در معرض دید عموم قرار بگیرد.

    توفان به سبک منصوری!

    خودرو تمام مشکی منصوری هوراکان به کیت بدنه‌ای پهن و تهاجمی مجهز شده که در ساخت آن مقادیر چشمگیری فیبر کربن استفاده شده است. آینه های جانبی جدید، چراغ های رانندگی در روز به همراه تیغه ها و باله های جدید برای آیرودینامیک بهتر و باله عقب به سبک لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه برای افزایش فشار نیروی رو به پایین بر محور عقب جلب توجه می کنند.

    توفان به سبک منصوری!

    رینگ های ۲۰ اینچی منصوری هوراکان در جلو بزرگتر از رینگ های استاندارد هوراکان نیستند اما در عقب رینگ های ۲۱ اینچی بکار گرفته شده و تایرها نیز از پهنای بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد برخوردار شده اند.

    توفان به سبک منصوری!

    منصوری نه تنها طراحی ظاهری و داخلی خودرو را دستخوش تغییر کرده بلکه عملکرد لامبورگینی هوراکان را نیز به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است. با انجام اصلاحات در سیستم اگزوز، بکارگیری بخش جدید کنترل فشار سوخت، انژکتورهای جدید سوخت، تغییر تنظیمات پیشرانه و سیستم انتقال نیرو و استفاده از سوپرشارژر نیروی خروجی پیشرانه ۵٫۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی این خودرو از ۶۰۲ اسب بخار در حالت استاندارد به ۸۳۸ اسب بخار رسیده است. همچنین گشتاور منصوری هوراکان برابر با ۵۷۵ پوند فوت است و این خودرو تنها طی ۲٫۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند. بیشینه سرعت منصوری هوراکان برابر با ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است.

    توفان به سبک منصوری!