پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3444
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ بهمن, ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر عنوان کرد:

    با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهیم که سرباز اسلام و ولایت هستیم

    امام جمعه رامسر گفت: باید با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به استکار نشان دهیم که ما سرباز اسلام و ولایت هستیم و در این راه همچنان ثابت قدم می مانیم.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی خطیب نماز جمعه رامسر در جمع نمازگزاران در مصلی جواد الائمه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین ایام الله دهه فجر گفت: ارزش های نظام با حضور مردم در ایام الله انقلاب اسلامی رقم می خورد و ما شاهد بودیم که در سال گذشته در این ایام مشکلات بارش برف را در رامسر داشتیم اما مردم رامسر با حضور خود ثابت کردند که پاسدار ارزش های انقلاب هستند.

    وی اظهار داشت: تمام تلاش صهیونیست این است که از اسلام یک چهره خشن و کینه توز را نشان دهند و این در حالی است که اسلام دین اخلاق، مهربانی و عدالت است اما درهم و دینار برخی کشورهای حوزه های خلیج فارس و نقشه های استکبار جهانی دست در دست بکدیگر داده اند تا که از اسلام چهره ای بد را نشان دهند.

    امام جمعه رامسر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری که برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی ارسال شد بیان داشت: نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در بهترین شرایط زمانی و مکانی از طرف ایشان ارسال شد و متن نگارش شده در این نامه بسیار زیبا و دلنشین نگارش شده است که با سبکی بسیار منطقی جوانان اروپا و آمریکای شمالی را به مطالعه و شناخت اسلام دعوت می کند.

    وی در همین زمینه تصریح کرد: امروز جوانان اروپا و آمریکای شمالی مطمئنا با این نامه دلنشین از اسلام شناخت و مطالعه خواهند کرد و دیدگاه و نگاهشان به اسلام تغییر می کند و همان طور که می بینیم تاثیر این نامه در همین روزهای اول با افزایش فروش کتاب قرآن در قلب اروپا مشاهده شده است.

     حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه صبح امروز دیداری با مسولان ادارات و نهادهای شهرستان داشتم خاطر نشان کرد: بارها گفتم که مسئولان هم از قشر مردم هستند و با تمام وجود به مردم خدمت می کنند و مردم هم رضایت نسبی به این خدمات دارند.

    وی افزود: از سپاه پاسداران و بسیج، نیروی انتظامی و راهور هم تشکر می کنم که بسیار زحمت می کشند.

    وی درپایان گفت: اجتماع بزرگ فاطمیون را هم در روز ۴ فرودرین در درستور کار خود داریم که ان شاءالله در آن روز بتوانیم همانند اجتماع بزرگ اربعین در شهرستان مراسم خوبی را برگزار کنیم.