پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3267
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ بهمن, ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    خبر فوری:

    سقوط و ناپدید شدن کایت دونفره تفریحی فرودگاه رامسر در دریا

    یک فروند کایت تفریحی فرودگاه رامسر با دوسرنشین حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه امروز بر فراز آسمان رامسر در منطقه دریایی ناپدید شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، طی گفتگویی که با یکی از نیروهای هلال احمر که در محل گزارش داده شده در حال انجام ماموریت بود داشتیم گفته شد: حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه عصر امروز خبر ناپدید شدن کایت دو نفره را به ما اعلام کردند و نیروهای هلال احمر سریعا در محل گزارش داده شده حاضر شدند.

    وی افزود: هم اکنون کایت مورد نظر ناپدید شده و قابل روئیت نیست اما همچنان نیروهای هلال احمر در حال گشت زنی برای یافتن لاشه هواپیما هستند.

    ****

    شینده ها حاکی از آن است که یکی از سرنشینان این کایت یک گردشگر عرب بوده است.

    همچنین احتمال می رود در صورت سقوط کایت در منطقه دریایی دو سنرنشین این کایت تفریحی به علت عدم دانستن فنون شناگری غرق شده باشند اما هنوز هیچ منبع رسمی این احتمال را تایید نکرده است.

    ****

    شیروانی رئیس هلال احمر در ارتباطی تلفنی گفت: خبر سقوط کایت تایید شده و هم اکنون این کایت تفریحی ناپدید شده است.

    وی اظهار داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی و انجام اقدامات لازم برای پیدا شدن این کایت و دو سرنشین  آن هستند.

    ****

    در تماس تلفنی با سید هادی خازنی رئیس فرودگاه رامسر اعلام کرد: این کایت دو نفره تفریحی در حال حاضر از آسمان رامسر ناپدید شده است و تا دسترسی به اطلاعات تکمیلی از مصاحبه و ارائه اخبار معذورم.

    ****

    طبق شنیده ها لاشه این کایت تفریحی در اطراف شهر کلاچای استان گیلان پیدا شده است.

    ****

    رئیس هلال احمر رامسر خبر پیدا شدن لاشه کایت در شهر کلاچای را شایعه دانست و گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال گشت زنی از لاهیچان تا رامسر برای پیدا شدن نشانه ای از این کایت تفریحی هستند.