پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 3007
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ بهمن, ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    فرماندار رامسر عنوان کرد:

    پیشنهاد احداث نیروگاه برق برای طولانی ترین شبکه انتقال برق در رامسر

    فرماندار رامسر گفت: در سفر اخیر وزیر نیرو نیز بحث مشکلات توزیع برق منطقه اشکور به عنوان یکی از طولانی ترین شبکه های انتقال برق در کشور مطرح و احداث نیروگاه در جنت رودبار و یا اشکور علیا پیشنهاد تا برق این مناطق مستقل شود.

    به گزارش نیمه پر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رامسر، حسین سروری در جمع مردم و منتخبان شوراهای اسلامی دهستان اشکور علیا در مسجد روستای تمل  افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام زیرساخت ها در منطقه اشکور علیا ساخته شد و خدمات نظام در این منطقه ماندگار است.

    وی افزود: دولت تدبیر و امید و ریاست محترم جمهور نگاه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارند و این نگاه بسیار ارزشمند است.

    وی اظهار داشت: توسعه عدالت اجتماعی و عمرانی که از اهداف انقلاب بود محقق و محرومیت از نقاط مختلف کشور رخت بربسته است.

    وی ادامه داد: خوشبختانه شوراهای اسلامی به عنوان یار و یاور مسولان صادقانه و بی منت خدمت می نمایند و باید با همکاری به مردم خدمت شود و نباید جزیره ای عمل نمود.

    سروری خاطر نشان کرد: مردم اشکور علیا انسان های با فرهنگ، مهمان نواز و در امر تولید و خودکفایی نقش مهمی دارند و در هر کجای کشور نیز هستند اثرگذار می باشند.

    وی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در این منطقه شده و باید از ظرفیت این دهستان زیبا در جهت تقویت گردشگری و اکو توریسم استفاده شود.

    وی با اشاره به سفر استاندار مازندران به منطقه اشکور در سال جاری گفت: خوابگاه شبانه روزی روستای تمل ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار گرفته است و تا سال آینده نیز تکمیل می گردد.

    عالی ترین نماینده دولت در رامسر ادامه داد: در سفر اخیر وزیر نیرو نیز بحث مشکلات توزیع برق منطقه اشکور به عنوان یکی از طولانی ترین شبکه های انتقال برق در کشور مطرح  و احداث نیروگاه در جنت رودبار و یا اشکور علیا پیشنهاد تا برق این مناطق مستقل شود.

    وی ادامه داد: از کشاورزان منطقه می خواهیم موضوع بیمه نمودن محصولات کشاورزی را جدی بگیرند زیرا این امر سیاست دولت است و صندوق خسارت در بانک کشاورزی رامسر نیز مستقر است.

    وی گفت: امسال در حوزه کشاورزی نیز ۷۰۰ میلیون تومان برای آبرسانی و راه دسترسی بین مزارع در حال انجام است.