پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23793
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ فروردین, ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    تازه‌ترین رنگ‌بندی شیوع کرونا؛

    رامسر همچنان در وضعیت قرمز/۱۷ شهرستان مازندران در وضعیت زرد قرار دارد

    بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت؛ شهرستان رامسر در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد، همچنین دو شهرستان آبی و ۱۷ شهرستان زرد هستند.

    بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۵ فروردین ماه در مازندران شهرستان رامسر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، سوادکوه و سیمرغ در وضعیت نارنجی و جویبار و محمودآباد در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند و مابقی شهرستان‌های مازندران در وضعیت زرد کرونایی هستند.

    رامسر در وضعیت قرمز، سوادکوه و سیمرغ در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گلوگاه، نکا، بهشهر، میاندرود، ساری، قائمشهر، سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، آمل، فریدونکنار، نور، عباس آباد، کلاردشت، نوشهر، چالوس و تنکابن در وضعیت زرد، و جویبار و محمودآباد در وضعیت آبی قرار دارند.

    کماکان بهترین و موثرترین راه‌های مقابله با کرونا، تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

    طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

    طی این مدت تعداد ۲۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

    هم اکنون ۱۱۵ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۴۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

    در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۵۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار جدید بستری و ۵ بیمار هم  ترخیص شدند.

    همچنین ۱۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

    براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۷۳ نفر رسید که از این تعداد ۵۹ نفر بدحال هستند.

    برچسب ها :