پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23780
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ اسفند, ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    شاخص‌های توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها شفاف اعلام شود

    نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام شاخص‌های توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها و شهرستان‌ها بر اساس اصل شفافیت شد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، محمدعلی محسنی بندپی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران از حضور گرم و صمیمی رئیس جمهور، معاونان ایشان، وزرا به ویژه وزیر اقتصاد در بین مردم و مسئولان استان مازندران تشکر و قدردانی کرد و افزود: از شرکت ملی گاز و همچنین شرکت گاز استان مازندران و شهرستان‌های حوزه انتخابیه بابت تلاش‌های بی‌وقفه در آغاز پروژه عظیم گازرسانی به شهرها و روستاهای منطقه تشکر می‌کنیم.

    وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا کی باید مردم ایران که از سراسر کشور در جاده کندوان تردد می‌کنند زیر آوار سنگ‌ها به بدترین شکل ممکن جان خود را از دست بدهند به گونه‌ای که هویت برخی از آنها غیرممکن است؛ چرا راهداری در جاده کندوان به امان خدا رها شده است.

    محسنی بندپی در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: شاخص‌های توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها و شهرستان‌ها را بر اساس شفافیت و اعتلای مردم و نمایندگان برسانید؛ چرا مناطق محروم غرب استان مازندران حتی از دریافت اعتبارات محرومیت‌زدایی محروم هستند و چرا تبعیض در توزیع اعتبارات بیداد می‌کند.

    نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: شاخص‌های توزیع اعتبارات ستاد بحران کرونای استان مازندران اعلام شود، چرا برای رانش زمین در بخش مرزن آباد و مناطق سیل زده علیرغم بازدید مکرر مسئولان هیچ اقدامی انجام نشده است.

    وی یادآور شد: مجدانه و یک بار دیگر از سیاست‌های رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم که در توزیع اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان مازندران به ویژه در غرب استان تجدیدنظر کند تا برنامه محوری دولت سیزدهم که توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در کشور است، محقق شود.

    برچسب ها :