پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23739
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مازندران نیازمند افزایش سرانه ورزش

    مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین گشایش زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دوغیکلا بخش رودبست شهرستان بابلسر گفت: استان نیازمند افزایش سرانه ورزش است چراکه سهم مهمی در افتخارات ورزش کشور دارد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، حسن رنگرز در آیین گشایش این پروژه در جمع خبرنگاران گفت: از زحمات و تلاش های صورت گرفته برای ساخت و تکمیل پروژه به خصوص از نماینده شهرستان بابلسر و فریدونکنار که همواره در موضوعات مختلف حوزه ورزش و جوانان پای کار بوده و مجدانه پیگیر اعتبارات برای توسعه ورزش استان و کشور هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

    مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: سنگ بنای این پروژه را خانواده شهدا که چشم و چراغ ما هستند گذاشتند که قطعا در تقویت روح و جسم جوانان منطقه تاثیرات مثبت خواهد داشت.

    رنگرز با بیان اینکه تلاش ما این است که در ورزش استان و کشور توزیع عادلانه امکانات داشته باشیم تاکید کرد: در مازندران نیازمند افزایش سرانه ورزش هستیم چراکه سهم مهمی در افتخارات ورزش کشور داریم.

    گفتنی است در آیینی به مناسبت دهه مبارک فجر، زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دوغیکلا بخش رودبست شهرستان بابلسر با حضور نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار بابلسر، بخشدار رودبست، معاون عمرانی فرماندار بابلسر، شهردار و اعضای شورای هادیشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان و خانواده معظم شهدا گشایش یافت.

    این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۸۰۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به صورت طرح مشارکتی با پیگیری نماینده مردم بابلسر در مجلس و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و فرماندار بابلسر به بهره برداری رسید.

    برچسب ها :