پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ , Wednesday 17 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23651
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ بهمن, ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    بودن یا نبودن اسکوچیچ فرقی ندارد/ توان هزینه بالا را نداریم

    کارشناس فوتبال با اشاره به توان مالی فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی گفت: واقعیت این است که چه با اسکوچیچ و چه مربی دیگر ما در جام‌جهانی نمی‌توانیم صعود کنیم و نباید انتظارات را بالا برد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از مهر ، هاشم حیدری در گفتگویی به ارزیابی عملکرد آبی پوشان تهرانی در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم اشاره کرد و گفت: استقلال در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است. با اینکه نفرات زیادی را در ابتدای فصل از دست داد اما توانست بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و در حال حاضر صدرنشین لیگ باشد.

    وی تاکید کرد: آبی‌ها مقابل هوادار بعد از اتفاقاتی که برایشان افتاده نمایش جالبی نداشتند اما توانستند نتیجه را به نفع خود رقم بزنند. فوتبال ما در این روزها نتیجه گرا شده است و حتی اگر بد هم بازی کند و نتیجه بگیرد کسی ایرادی از تیم نخواهد گرفت.

    بودن یا نبودن اسکوچیچ فرقی ندارد/ توان هزینه بالا را نداریم

    مهاجم پیشین استقلال در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی بعد از نشست خبری علیه سرمربی تیم ملی گفت: باید به مجیدی حق داد. او تلاش زیادی کرده است تا بتواند تیمش موفق باشد. اما اتفاقی که برای یزدانی افتاد همه چیز را زیر سوال برد. با توجه به اینکه تیم ملی صعود کرده بود و مشکلی برای بازی‌ها نداشت می‌توانست از یزدانی به عنوان دفاع آخر استفاده کند. در حالی که او از بازیکنی استفاده کرد که پست تخصصی اش جای دیگری بود. اگر اسکوچیچ به یزدانی اعتماد نداشت نباید او را دعوت می‌کرد که این بازیکن در شرایط بد روحی و روانی قرار بگیرد.

    هاشم حیدری در ادامه گفت: اسکوچیچ کار درستی نکرد و من به مجیدی حق می‌دهم. این یک ضربه بد به استقلال بود که می‌تواند در بازی‌های آینده هم برای آبی‌ها دردسر ساز شود.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ می‌تواند در جام جهانی موفق بوده و یا باید سرمربی دیگری جانشین او شود گفت: همه ما دوست داریم تیم ملی کشورمان در جام جهانی موفق باشد اما بعید می دانم بودن یا نبودن اسکوچیچ فرقی داشته باشد. ما در نهایت بتوانیم چهار امتیاز کسب کنیم حتی اگر اسکوچیچ را هم برداریم و هزینه زیادی برای یک سرمربی بزرگ کنیم باز هم نمی‌توانیم از گروهمان صعود کنیم. به نظر من انتظار زیادی نباید از تیم ملی داشت. با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد همین مربی ارزان قیمت برای جام جهانی بهتر است. زیرا بعید است توان خرید یک مربی بزرگ را داشته باشیم.

    بودن یا نبودن اسکوچیچ فرقی ندارد/ توان هزینه بالا را نداریم

    مهاجم پیشین استقلال در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر هم گفت: لیگ امسال خیلی چنگی به دل نزد. تغییر و تحولات چه در کادر فنی و چه در بازیکنان زیاد بود. پنجره‌ها بسته بود و تیم‌ها همانند سالهای پیش با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. شرایط زمین‌ها هم همانند گذشته بدون کیفیت است و بارها دیده‌ایم که مربیان از این مسئله انتقاد کرده‌اند. در مجموع شاهد فوتبال زیبایی در لیگ برتر نبودیم.

    وی در پایان در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر پیکان از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: شرایط جام حذفی با لیگ فرق می‌کند. آنجا می‌توانی یک امتیاز کسب کنی اما در جام حذفی یا باید ببری و یا باید از گردونه رقابت‌ها حذف شوی. استقلال با توجه به شرایطی که دارد از نظر روحی و تجربه از پیکان برتری بهتری دارد اما پیکان هم یک تیم غیرقابل پیش بینی است که استقلال باید هوشیارانه بازی کند تا بتواند این بازی را هم با پیروزی به پایان رسانده و یک گام دیگر به فینال جام حذفی نزدیک شود.

    برچسب ها :