پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23426
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ دی, ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    بستری ۲۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران

    رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با بستری شدن ۴۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۶۰ نفر رسید.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ؛ سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی گفت‌وگویی از آخرین وضعیت آماری کرونا در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

    وی افزود: در همین مدت تعداد ۵۰ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۹۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۶ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

    گفتنی است بنا بر اعلام آمار مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بابل، طی ۲۴ ساعت گذشته در کنار پذیرش  ۱۲ بیمار جدید در مراکز تحت پوشش، ۴ بهبود یافته، ترخیص شدند.

    هم اکنون مجموع  بستری شدگان در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل،  ۶۳ نفر است و ۱۳ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه، بستری هستند.

    به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، پس از ۲۲ ماه تعداد مرگ‌ومیر روزانه به کمتر از ۲۰ نفر رسیده است.

    شایان ذکر است در شبانه روز گذشته در ۲۲ استان کشور، هیچ موردی از مرگ‌ومیر بیماران کرونایی ثبت نشده و در ۴ استان کشور نیز فقط یک مورد فوت، گزارش شده است.

    برچسب ها :