پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23419
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ دی, ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    سازش با آمریکا جواب نمی‌دهد/باید به خط مقاومت اعتماد کنیم

    نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مقام معظم رهبری در پایان دولت سابق فرمودند تجربه هشت ساله دولت این است که سازش با غرب جواب نمی‌دهد، این خروجی جلسات ماست، باید به خودمان و خط مقاومت اعتماد کرده و پیش ببریم، راه سردار سلیمانی‌ها جواب می‌دهد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س)، سردار شهید سلیمانی، بزرگداشت علامه مصباح یزدی و وداع با پیکر دو شهید خوشنام که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد اظهار کرد: خدای بزرگ پنج مدرسه برای ما انسان‌ها گشوده است که باید در این مدارس ثبت‌نام کرده و فارغ‌التحصیل شویم، این مدرسه‌ها شامل؛ مدرسه علم، معرفت و آگاهی- مدرسه ایمان، اعتقاد و معنویت- مدرسه اخلاق- مدرسه عشق و محبت به خدا، اولیای دین و اهل بیت (ع)- مدرسه جهاد و ایثار است.

    وی بیان کرد: شیطان در مقابلِ پنج مدرسه‌ای که خدا گشوده، پنج مدرسه شامل؛ جهل، نادانی، بی‌خبری- کفر، شرک- بی‌اخلاقی- نفرت و خشم – ترس از دشمن گشوده است.

    نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: فارغ التحصیلان مدرسه خدا سردار سلیمانی‌ها، علامه مصباح یزد‌ی‌ها هستند، با شهامت و شجاعت نقدهای خود را بیان کردند، دنیای استکبار به شدت از این‌ها می‌ترسد.

    محمدی لائینی ادامه داد: مزدوران اجانب و کسانی که گره‌های تحریم در غرب را محکم می‌کنند فارغ التحصیلان مکتب شیطان هستند.

    وی تصریح کرد: در وجود شهیدان ما عشق به شهادت موج می‌زد، شهید سلیمانی بی‌قرار شهادت بود، مکتب عشق باید در اوج باشد، خوشبختانه ملت ایران بامحبت و با عاطفه هستند.

    امام جمعه سای گفت: رسانه‌های صهیونسیم اخبار را آنطور که می‌خواهند مخابره میکنند، اینستاگرام حتی نام سردار سلیمانی را حذف می‌کند، اینها اقدامات شیطان است.

    وی اظهار کرد: شیطان می خواهد وحدت را به تفرقه تبدیل کند، تمام منطقه توسط شیاطین به مناطق جنگی و آدم‌کشی تبدیل شده است، با جان مسلمانان افتادند تا جنگ مذاهب راه بیاندازند، جنگ، مکتب شیطان است؛ مکتب خدا پر از عشق و محبت است‌.

    محمدی لائینی افزود: مملکت را با ۷۰۰ کشته در روز تحویل دادند اما تعداد کشته ها امروز به ۲۲ نفر رسیده بدون اینکه با آمریکا سازش کرده باشیم، کجا تحریم‌ها برداشته شد؟ پس آنانی که نمی‌توانستند، نمی‌خواستند. خط سازش با غرب ایده آن‌ها بود.

    وی خاطرنشان کرد: خروجی این جلسه باید بصیرت بیشتر، مقاومت و استقامت در مسیری که سردار سلیمانی در آن گام برداشت، سال‌ها مقاومت منطقه را سرافراز کرد، سیاست های مزدورنه آمریکا را نقش برآب کرد، باشد.

    نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مقام معظم رهبری در پایان دولت سابق فرمودند تجربه هشت ساله دولت این است که سازش با غرب جواب نمی‌دهد، این خروجی جلسات ماست، باید به خودمان و خط مقاومت اعتماد کرده و پیش ببریم، راه سردار سلیمانی‌ها جواب می‌دهد.

    برچسب ها :