پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23361
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ دی, ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    سردار ییلاقی از یادگاران دفاع مقدس:

    نسخه حل مشکلات کشور وجود نگاه انقلابی و مردمی در مسئولان ما است

    سردار ییلاقی از یادگاران دفاع مقدس در رامسر گفت:نسخه حل مشکلات کشور وجود نگاه انقلابی و مردمی در مسئولان ما است.

    به گزارش رامسرنوین،سردار ییلاقی در مراسم یادواره شهدای غواص و عملیات کربلای ۴ و ۵ که در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و‌ امام شهدا گفت: دشمنان منطقه ای و استکبار جهانی جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی و خاک کشور ما در گام های نخست آغاز این انقلاب برای برچیدن حرکت الهی امام خمینی (ره) را شروع کردند اما هیچ وقت نمی‌دانستند که این اقدام شوم آنان با حضور جهادی و عاشورایی نیروهای نظامی و مردمی ما بر علیه خودشان می‌شود.

    وی افزود: دفاع مقدس با رهبری داهیانه امام (ره) الگویی برای تمام ابعاد مسیر انقلاب اسلامی شده است و باید بدانیم که برای موفقیت در ادامه راه باید تفکر عاشورایی و‌ انقلابی را پیاده کنیم.

    این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به جانفشانی ها و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس، کمبودها و تحریم‌های دشمنان بر علیه ما در دوران جنگ را بی اثر دانست و بیان کرد: معادلات دشمنان ما که از ۴۰ کشور بر علیه ما گسیل شده بودند با وجود ایمان راسخ و روحیه جهادی جوانان رزمندن ما تغییر کرد و دیدیم که چگونه با شکست‌های مختلف و تاریخی روبرو شدند.

    وی ادامه داد و اظهار کرد: ما اگر بخواهیم قضاوت درستی از تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته باشیم بایستی اگاهی خودمان را از دشمنی دشمنان، کوتاهی برخی مسئولان و از آن سو ایثار و فداکاری مثال زدنی رزمندگان و مردم را بیشتر کنیم.

    وی گفت: موفقیت کشور ما در ابعاد مختلف در ادامه راه با نسخه تفکر انقلابی قطعاً بیش از پیش خواهد شد زیرا ما اگر امروز در حوزه دفاعی پیشرفت داریم نشات گرفته از تفکر انقلابی و جهادی است.

    سردار ییلاقی با اشاره به ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم در ایام سالگرد عملیات کربلای ۴ همیشه حسرت شهدا و شهادت را داشت و با یاد آن جوانان عاشورایی تضرع و دعای شهادت می‌کرد.

    وی اضافه کرد: شهید سلیمانی را نبایستی صرفا چهره ای جنگی و نظامی ببینیم زیرا حاج قاسم ابعاد مختلف شخصیتی داشت و باید تمام ابعاد زندگی شهید سلیمانی را بازگو کنیم.

    این یادگار دوران دفاع مقدس خودسازی و کنترل نفس و تواضع شهید سلیمانب را مهمترین ویژه آن شهید دانست و افزود: کنترل نفس و عمل خالصانه حاج قاسم سلیمانی در تمام مراحل زندگی‌اش محوریت داشت و این رمز موفقیت و سعادت او بود.

    وی گفت: شهید سلیمانی سربازی برای ولایت و مردم بود که همیشه تلاش می کرد تا دیده نشود و این باید الگویی برای همه ما باشد.

    وی با اشاره به ویژگی های مختلف شخصیتی حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه بندگی خدا را تمام کرده بود و در این راه جانش را فدای دین، انقلاب اسلامی و مردمش کرد.

    سردار ییلاقی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی زمانی در نیروی قدس سپاه پاسداران مسئولیت گرفت که آمریکایی ها طرح خاورمیانه جدید را کلید زده بود تا کشورهای منطقه را به مناطق مختلف تقسیم کنند تا برای همیشه این منطقه روی خوش را نبیند.

    وی ادامه داد: اما حاج قاسم سلیمانی با تدبیر خود توانست از این تهدید یک فرصت را بروز دهد و گروه های مقاومت در کشورهای مختلف برای جلوگیری از اهداف شوم استکبار تشکیل شد که نمونه بارز آن را در سوریه میتوان مشاهده کرد.

    وی در پایان گفت: امروز نسخه حل مشکلات کشور ما تفکر انقلابی و راه عاشورایی در مدیریت موضوعات مختلف است که همان راهی است که امثال شهید سلیمانی و‌ شهدای ما رفتند.

     

    برچسب ها :