پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23339
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۷ دی, ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    سردار سلیمانی بیش از ۴۰ سال در خط مقدم مبارزه با تروریسم مجاهدت کرد

    مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سیره و منش شهید سلیمانی در حوزه مدیریت باید الگوی همه مدیران در جامعه اسلامی باشد و تفکر جهادی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات و معضلات کشور باشد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در نشست تخصصی طرح تعالی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت  حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش و اولین سالگرد ارتحال عالم مجاهد و دانشمند و متفکر جهان اسلام آیت الله مصباح یزدی (ره) ، اظهار کرد: نقش موثر سردار سرافراز و شجاع ایران اسلامی شهید سلیمانی در حل بحران ها و فتنه های بسیار خطرناک ملت های مظلوم منطقه مانند سوریه ، عراق ، افغانستان و ……برهیچ کسی پوشیده نیست.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: علت این محبوبیت منطقه ای و حتی جهانی این شهید والامقام هم بخاطر این مجاهدت ها و جانفشانی ها بود.

    وی در ادامه با اشاره به مهم ترین و بارزترین ویژگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی  در طول عمر با برکتشان ، افزود: او همواره در دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ کوششی دریغ نکرد و همیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بود و برای عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از چهل سال مجاهدت کرد.

    عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کرد: در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی با فتنه ها و توطئه های بسیاری مواجه شد که با برنامه ریزی مستکبران عالم به سرکردگی ایالات متحده آمریکا و نقش برخی خواص که از مسیر انقلاب و امام و رهبری جدا شدند به وقوع پیوست و نهم دی ماه حماسه بصیرت امت و تجدید بیعت ملت بزرگ ایران با رهبری معظم انقلاب(حفظه الله) است.

    شکریان‌امیری با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش و ارتحال علامه مصباح یزدی (ره) ، تاکید کرد: باید از ظرفیت این ایام در راستای تبیین فرهنگ اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت بهره گرفت.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی و اهمیت آن در تحقق تمدن نوین اسلامی، خاطرنشان کرد: تحولات امروز ایران اسلامی در همه ابعاد به ویژه در حوزه بین الملل بر هیچ کسی پوشیده نیست و ایران اسلامی امروز به اذعان برخی مراکز آمارهای جهانی و اعتراف برخی کشورهای قدرتمند جهان ، جزء کشورهای مقتدر ، اثرگذار در معادلات جهانی و پیشرفته در بسیاری از بخش های علمی ، نظامی ، دفاعی و هوا و فضا است.

    وی تصریح کرد: باید در بخش های اقتصادی هم با توجه به وجود ظرفیت های فراوان در کشور این بخش را هم تقویت و توسعه داد تا در مقابل برخی کارشکنی ها و توطئه ها با چالش مواجه نشویم و این بخش هم نیازمند مجاهدت های فراوان و همت و تلاش است.

    برچسب ها :