پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23163
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۶ آبان, ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اجرای بیش از ۹ هزار برنامه هفته بسیج در مازندران/راه‌اندازی قرارگاه تنظیم بازار با همکاری بسیج

    فرمانده سپاه کربلا گفت: در هفته بسیج ۶۱ عنوان در قالب ۹ هزار و ۴۴ برنامه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی، فرهنگی برگزار می‌شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری ویژه هفته بسیج که در سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: بسیج عظیم ترین و ماندگار ترین یادگار انقلاب اسلامی است که توانسته تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

    مسلمی با تاکید براینکه آنچه که بسیجی را متمایز می کند ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی، اخلاص و عمل بهنگام و به اندازه است، گفت: ملت ایران با عدم بصیرت نمی توانستند تهدیدات حوزه فرهنگی را رصد کنند و توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی نمایند.راز ماندگاریف قوام و امنیت انقلاب اسلامی متفاوت از عملکرد برخی از مدیران نالایق است نباید به جهت ناکارآمدی برخی مدیران با انقلاب تسویه حساب کرد.

    وی با بیان اینکه اخلاص ویژگی بسیجی است، خاطرنشان شد: بسیج را درکارت بسیجی داشتن نمی بینیم. افراد با هر پوشش و گرایش و دین و مسلکی باشند و بصیرت اخلاص عمل بهنگام ولابتمداری را داشته باشند می توانند بسیجی باشند.

    مسلمی با بیان اینکه بسیج همان الگوی حضرت امام راحل برای تقویت و دوام انقلاب، می تواند مقدمه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشدف گفت: امروز تفکر بسیجی در قالب مکتب حاج قاسم سلیمانی مطرح می شود مکتب شهید سلیمانی همان تفکر بسیجی است.

    این مسئول به همت والای بسیجیان برای حضور جانانه در خط مقدم مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: بسیجیان با دست خالی درمقابل کرونا ایستادند و این همت والا به جز از تفکر بسیجی ساخته نیست.

    فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز بزرگترین مقابله با استکبار خدمت رسانی به مردم است، افزود: خدمت رسانی، امیدآفرینی به وجود می آورد آنچه دشمن دنبال آن است ایجاد یاس و ناامیدی است که با خدمت به موقع و بهنگام به مردم این توطئه ها خنثی می شود.

    وی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹آبان آغاز و تا ۵آذر ادامه دارد، افزود: برنامه های این هفته با شعار «بسیج پاره تن مردم » در سطح استان برگزار می شود.

    مسلمی از اجرای ۶۱عنوان برنامه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی، علمی، فرهنگی و… در هفته بسیج خبر داد و گفت: اجرای ۹هزار و ۴۴برنامه در دستور کار قرار دارد.

    وی  دیدار با هزار و ۱۲۷خانواده معظم شهدا، دیدار با ۹۱۰خانواده ایثار گر، برگزاری ۶۰۵یادواره شهدا با عنوان آبروی محله به صورت مجازی و حضوری، برگزاری ۲هزار و ۱۲۴مسابقه ورزشی انفرادی و تیمی، برپایی ۷۸نمایشگاه هفته بسیج در همه شهرستان ها و بخش ها و دهستان ها، برگزاری ۸۴۶نشست بصیرتی مجازی و حضوری، اجرای هزار و ۷۲۵گشت رضویونف برپایی ۲۶۷اردوی جهادی، تولید ۱۹۵کلیپ و تولیدات فرهنگی هنری، راه اندازی ۲۸پویش سایبری و… را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و کلنگ زنی، تولید ۷۲۰دقیقه برنامه تلویزیونی تولیدات بسیج در قالب ۴۲برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج ومعرفی نخبگان بسیجی محلات در قالب جشنواره اسوه نیز در دستور کار است.

    مسلمی با بیان اینکه در این هفته در حوزه محرومیت‌زدایی و عمرانی حدود ۷۶ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه، افتتاح ۷۸ کارگاه و صندوق قرض الحسنه، در مجموع با حدود ۲۸ میلیارد تومان را به مناسبت هفته بسیج خواهیم داشت.

    به اذعان فرمانده سپاه کربلای مازندران، این ستاد با همراهی بسیجیان و خیرین در حوزه اهدای جهیزیه تاکنون موفق به اهدای ۶۷۸ سری جهیزیه با صرف هزینه ۲۰ میلیارد تومان و در قالب کمک مومنانه حدود ۱۹۶ هزار و ۵۸۴ بسته معیشتی با صرف اعتبار ۷۹ میلیارد تومان شده است.

    مسلمی گفت: همچنین مجموعه سپاه در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۴ میلیارد تومان در بخش پیشگیری از کرونا و حمایت از آسیب‌دیدگان با کمک خیرین از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت هزینه کرده است.

    وی بیان کرد: در بحث محرومیت‌زدایی در حوزه عمران  در سال جاری ۷۶۰ میلیارد تومان پروژه سنواتی داریم که کار بر روی ۲ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی در حال انجام است.

    فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ورود استاندار جدید به مازندران از حمایت تمام قد سپاه از استاندار انقلابی خبر داد و گفت: دیدگاه آقای حسینی پور همان دیدگاه رئیس جمهور است یک عده به‌دنبال تخریب دولت انقلابی هستند به جز تخریب کاری انجام نمی‌د‌هند ما باید به دولت اعتماد کنیم.

    وی از راه‌اندازی قرارگاه تنظیم بازار با ورود بسیج به بحث نظارت و کنترل قیمت خبر داد و گفت: در این زمینه ما به‌دنبال خرده‌فروشان نیستیم بلکه پیگیری نحوه قیمت‌گذاری‌ها و حذف واسطه‌ها و پیگیری احتکارات از مبدا را داریم یک سری اختیارات را به بسیج دادند.

    مسلمی بیان کرد: سپاه در سطح مازندران حدود ۲۲۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزایی راه اندازی کرده که در حال حاضر حدود ۱۳ میلیارد تومان موجودی دارد.

    برچسب ها :