پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23146
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ آبان, ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    بازگشت جایگاه‌های سوخت به وضعیت سفید نتیجه یک کار جهادی بود

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه ما نخستین منطقه در سطح کشور بودیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیش از ۸۰ درصد جایگاه‌های تحت پوشش خود را وارد مدار کردیم؛ گفت: پس از ۵ شبانه روز کار جهادی و طاقت فرسا، کار به اتمام رسید و تمامی جایگاه‌ها به مدار بازگشتند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سبحان رجب‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از تمامی رسانه‌ها و خبرنگاران مکتوب، فضای مجازی و صداوسیما به دلیل پوشش خبری و آگاه سازی مردم در طول مدت اختلال تا بازگشت وضعیت سفید به جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه روز چهارم آبان‌ماه طی تماس مسئولان استانی از اختلال در سامانه کارت سوخت و لغو امکان سوخت‌گیری در جایگاه‌های استان مطلع شدیم.

    وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع با فراخوان معاونان و مسئولان ذیربط، جلسه اضطراری تشکیل و تصمیمات اولیه برای رفع اشکالات گرفته شد.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، خاطرنشان کرد: گروه‌بندی نفرات برای اعزام به جایگاه‌ها در اسرع وقت انجام شد و تیم‌ها به نقاط گوناگون از فریدونکنار گرفته تا گلوگاه اعزام شدند.

    این مسئول ادامه داد: این عملیات جدا از گستردگی، مشقات خاص خودش را داشت، تجهیزات و قطعات موجود تجهیزاتی قدیمی و مربوط به سال ۱۳۸۵ است و با توجه به عمر نزدیک به ۱۵ ساله، گیر آوردن قطعات کار بسیار مشکل و نایابی بود که می‌بایست با همه محدودیت‌ها، کار را با ابتکار و زحمت به فرجام برسانیم.

    رجب‌پور بیان کرد: همکاران ما کار را بلافاصله پس از اطلاع با حداقل امکانات موجود آغاز کردند و خوشبختانه تا ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روز نخست، راه اندازی بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت انجام شد.

    وی عنوان کرد: صبوری و بصیرت مردم شریف مازندران در این ماجرا بسیار قابل تقدیر است که اجازه ندادند دشمنان نظام، کوچکترین سوءاستفاده‌ای از این دسیسه کنند و قطعا نقش رسانه‌ها و مطبوعات محلی هم در این ماجرا، غیر قابل انکار است.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، گفت: تقریبا تا پایان روز نخست، عرضه سوخت با نرخ دوم در تمامی جایگاه‌ها بر قرار شد.

    این مسئول تاکید کرد: در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز نخست به ما اطلاع داده شد که می‌توانید جایگاه‌ها را یکی پس از دیگری، وارد مدار کنید و لذا علیرغم کار پر مشقت و سخت روز نخست، همکاران ما مجددا ماموریت تازه‌ای بر عهده آنان گذاشته شد و لذا در ساعت ۲ بامداد پنجم آبان‌ماه، نخستین جایگاه از ۱۳۳ جایگاه تحت پوشش به مدار بازگشت.

    رجب‌پور اعلام کرد: بعضا پیش آمد که همکاران ما برای راه اندازی یک جایگاه تا ۲۴ ساعت در یک جایگاه بمانند تا کار به نتیجه برسد و واقعا کار یک کار بسیار سنگین و طاقت فرسا بود.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش و کار جهادی نیروهای شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، ما نخستین منطقه در سطح کشور بودیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بیش از ۸۰ درصد جایگاه‌های تحت پوشش خود را وارد مدار کردیم.

    مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، اذعان کرد: تقریبا تا پایان روز سوم، کار ما به اتمام رسیده بود، منتهی با توجه به گستردگی کار در سطح کشور و اختلال نزدیک به ۴ هزار و ۸۰۰ جایگاه، به دلایل فنی  و تخصصی بخش کوچکی از کار باقی ماند.

    این مسئول متذکر شد: پس از ۵ شبانه روز کار جهادی و طاقت فرسا، کار به اتمام رسید و تمامی جایگاه‌ها به مدار بازگشتند.

    رجب‌پور یادآور شد:  علیرغم بازگشت جایگاه‌ها به روال قبل و وضعیت سفید، همچنان و تا به امروز کارهای تیم پشتیبانی اعم از سامانه هوشمند و مهندسی ادامه دارد و در حال ترمیم اشکالات هستند.

    برچسب ها :