پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23073
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    نساجی در ورزشگاه جدید آماده لیگ می‌شود

    شاگردان ساکت الهامی نخستین جلسه تمرینی خود را ورزشگاه شهدای ساری انجام دادند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، نساجی مازندران آخرین اردوی پیش‌فصل خود را در مازندران آغاز کرده است. شب گذشته اعضای این تیم با پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش، از تهران به ساری برگشتند تا آماده میزبانی از تیم فجرسپاسی باشند.

    چمن مصنوعی وطنی قائمشهر، ورزشگاه خانگی نساجی، بعد از سال‌ها بالاخره جمع‌آوری شد و طبق برنامه ریزی قرار است تا پیش از عید سال جدید، چمن طبیعی با استانداردهای بین‌المللی در این استادیوم نصب شود و در این شرایط ورزشگاه شهدای ساری از طرف باشگاه نساجی به‌عنوان زمین جایگزین وطنی برای بازی‌های این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر، معرفی شده است.

    اما در این زمین کمبودهای مختلفی از نظر استانداردهای لیگ برتر در مورد چمن، پروژکتورها و رختکن وجود داشت که مسئولان مازندران وعده رفع این اشکال‌ها را تا پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر دادند. به هر صورت، عصر امروز شنبه، شاگردان الهامی برای اولین بار در ورزشگاه خانگی خودشان دویدند تا آماده اولین بازی در بیست و دومین فصل لیگ برتر باشند.

    از نکات مورد توجه تمرین امروز نساجی، اعتراض ساکت الهامی به وضعیت چمن شهدای ساری بود. ساکت که عملکرد خوبی در این تیم داشته و دغدغه موفقیت نساجی را دارد، قبل از شروع تمرین تصمیم گرفت تمرین در این زمین را لغو کند تا از آسیب‌دیدگی بازیکنان، جلوگیری شود اما در نهایت تیم نساجی تمرین سبکی را روی چمن شهدای ساری انجام داد.

    به موازات حضور تیم نساجی در این زمین، عوامل هیات فوتبال مازندران شروع به نصب تور دروازه‌ها و پروژکتورهایی که از ورزشگاه وطنی باز شده، کردند تا زمین شهدا در فاصله سه روز به آغاز لیگ برتر از استانداردهای حداقلی، برخوردار شود. در حاشیه تمرین ببرهای مازندران هواداران این تیم از جمله محمد، هوادار روشندل این تیم هم در ورزشگاه حضور یافتند که با استقبال اعضای نساجی روبرو شدند.

    بعد از اردوهای خارجی و داخلی، حالا ببرهای مازندران آخرین اردوی خود را در استان خودشان می‌گذرانند تا در روز سه‌شنبه به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده فجر سپاسی شیراز  بروند. نساجی در این فصل هم از نقطهه قوت اصلی خودش یعنی هواداران محروم است و باید دید آیا تیم غول‌کش نیم‌فصل دوم سال قبل در این فصل هم به همان روند ادامه می‌دهد یا خیر؟

    برچسب ها :