پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22962
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    برپایی ۶۰ میز خدمت ویژه هفته دفاع مقدس در مناطق محروم

    رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران گفت: ۶۰ میز خدمت در مناطق محروم مازندران توسط سازمان بسیج ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا تا کارمندان بسیجی مشکلات مردم را شنیده و رسیدگی و رفع کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، مجید رضا شعبانی در گفت وگویی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با اربعین حسینی است، ۶۰ میز خدمت در مناطق محروم مازندران برپا تا به مشکلات مردم  به ویژه مردم مناطق محروم استان زودتر رسیدگی شود.

    وی افزود: ۳۰۰ عنوان برنامه  به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در استان برگزار می‌شود.

    شعبانی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی گفت: همه ادارات استان و شهرستان ها و کارمندانشان با مزین کردن  ورودی و فضای داخلی ادارات و سازمان ها با پرچم های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امسال باید اربعینی هفته دفاع مقدس را برگزار کنند.

    رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران بیان کرد: برپایی ۶۰ میز خدمت در مناطق محروم استان، رژه خودرویی  در ۲۰ شهرستان، دیدار  و تجلیل از  رزمندگان و ایثار گران پیشکسوت کارمند در ادارات کل و نیز ادارات شهرستان ها ،دیدار با خانواده های معظم  شهدا و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کارمند در شهرستان ها ،برگزاری ۵ یادواره شهدای بسبجی کارمند و تجدید پیمان با آرمان های شهدا ، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و  مسابقات کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس  و شهدا ، اهداء ۱۰۰۰سبد معیشتی و کمک  مومنانه به خانواده های نیازمند استان و نیز برگزاری رزمایش شهید خناری از کارمندان انتقال خون مازندران ، برای تشویق وحضور حداکثری  بسیجیان و اهداء و ایثار خونشان به بیماران نیازمند خون از برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس توسط بسیجیان کارمند مازندران  برگزار می شود.

    وی با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح اهدای خون  شهید خناری در حال اجرا است و در هفته  دفاع مقدس بطور جدی تر اجرا یی می شود خاطر نشان کرد:در مرحله نخست رزمایش شهید خناری با نام اهدای خون اهدای زندگی ۱۵۰۰  نفر از بسیجیان در شرایط سخت کرونایی خون خود را ایثار و اهداء کردند.

    شعبانی گفت: برنامه های گرامیداشت ۴۱ سالگی هفته دفاع مقدس در ایام اربعین حسینی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گذشت و فداکاری برای ارزش های دینی با هدف  تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی  ، برای  بالا بردن کارآمدی و سلامت نظام اداری در ادارات استان برگزار می شود.

    برچسب ها :