پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22958
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ شهریور, ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مسئولان برای رفع سریع مشکلات صنعتگران پای کار باشند

    نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه مسئولین و دست اندرکاران با ایجاد همدلی و همآهنگی لازم نسبت به رفع سریع مشکلات صنعتگران تلاش کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی به همراه دادستان مرکز استان، مدیرکل بازرسی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی از واحدهای تولیدی رهاسان تولیدکننده انواع ورق MDF، نسیم صباح مازند تولیدکننده کره گیاهی، پارس کاغذ تولیدکننده رول کاغذ، فولاد ماشین تولیدکننده سازه های فلزی و پیش ساخته و پویا تجارت تولیدکننده خوراک دام و طیور بازدید کردند.

    نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و نام شهداء دفاع مقدس و تقدیر از تلاشهای صنعتگران گفت: شما تولیدکنندگان، افسران دفاع اقتصادی هستید و با توجه به اینکه بخش تولید و صنعت، از ارکان مهم اقتصاد و معیشت مردم است، ضرورت دارد تا با التفات به شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و دغدغه های مقام معظم رهبری، در راستای تحقق منویات ایشان گامهای مؤثری بردارید.

    محمدی لائینی بیان کرد: امیدوارم همه مسئولین و دست اندرکاران با ایجاد همدلی و همآهنگی لازم نسبت به رفع سریع مشکلات صنعتگران همت گمارند تا تولیدکنندگان بتوانند با دلگرمی و تلاش بیشتر و انگیزه مضاعف، به امر تولید بپردازند.

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکی از مهمترین عامل بهبود فضای کسب ‌و کار هستند و واحدهای تولیدی نیز با ارائه محصولات باکیفیت، در روند ارتقاء صنعت تلاش می‌کنند.

    امینی افزود: یکی از گامهای مهم در رفع دغدغه های تولید، شناسایی واحدهای صنعتی راکد و دلیل راکد بودن آنهاست.

    وی اظهار داشت: شهرک صنعتی نکا بلحاظ شرایط مکان یابی مناسب، بستر لازم برای سرمایه گذاری را دارا می باشد.

    لازم به توضیح است، نماینده ولی فقیه در مازندران به اتفاق کریمی دادستان مرکز استان، اسدی مدیرکل بازرسی، امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی، در ادامه ضمن بازدید از ۳ واحد تولیدی غیرفعال فولادگستر در زمینه تولید انواع پیچ و مهره، نکا فولاد در زمینه فرم دهی فلزات و ایلیا مواد عرضه کننده مواد اولیه تولید کفش در شهرک صنعتی نکا، طی نشستی با صنعتگران این شهرک به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

    برچسب ها :