پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22913
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۵ شهریور, ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کالاهای اساسی مورد نیاز تا پایان امسال ذخیره سازی شده است

    رشت- معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی تا پایان سال، گفت: مردم نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از مهر، مهدی نقدی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به مشکلی در مورد کالاهای اساسی نداریم، اظهار کرد: کالاهای اساسی برای مصرف مردم تا پایان سال ذخیره سازی شده است.

    وی به کالاهای دپوی شده در گمرکات نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور مقامات قضائی ترخیص کالاها در گمرکات نیز تسریع می‌شود.

    معاون نظارت و بازرسی صمت گیلان در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه ذخیره خوبی از مواد اولیه برای تولید کالاهای مورد نیاز مردم در گمرکات وجود دارد، تصریح کرد: مردم نگران تأمین کالاهای مورد نیاز خود نباشند.

    وی همچنین با اشاره به واگذاری دبیری ستاد تنظیم بازار به سازمان جهاد کشاورزی، اضافه کرد: گستردگی فعالیت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیرمجموعه‌های آن و مراجعه حدود ۶۰ درصدی مردم به این وزارتخانه برنامه نظارت را سخت کرده بود.

    نقدی با بیان اینکه در گذشته نیز دبیری ستاد تنظیم بازار با وزارت جهاد کشاورزی بوده است، گفت: در مصوبه امسال علاوه بر تولید و توزیع وظیفه نظارت نیز بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

    وی با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، افزود: بر اساس این مصوبه طی یک ماه جهاد کشاورزی باید پتانسیل و ظرفیت‌های لازم برای اجرای این مصوبه را در تمام شهرستان استان گیلان فراهم کند.

    معاون نظارت و بازرسی صمت گیلان ادامه داد: در همین راستا همه ادارات شهرستانی این سازمان و اتاق‌های اصناف آمادگی خود برای همکاری با جهاد کشاورزی در زمینه توزیع و نظارت کالا را اعلام کرده اند.

    برچسب ها :