پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22661
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ شهریور, ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    راه‌اندازی ۱۷ مرکز واکسیناسیون بسیج تا هفته آینده

    فرمانده سپاه کربلا از ایجاد ۸مرکز واکسیناسیون در راستای طرح شهید سلیمانی و به همت سپاه کربلا در مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم با هدف تسریع روند واکسینه شدن مازندرانی ها تا پایان هفته آینده این تعداد به ۱۷ پایگاه واکسیناسیون برسد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون کرونا در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران، ضمن نظارت و بررسی میدانی از روند تزریق واکسن کووید ۱۹،اظهار کرد: در راستای گام هایی نو از طرح ملی شهید سلیمانی و به منظور کمک به مراکز درمانی و تسهیل گری ها و رفاه عمومی و نیز تسریع بخشی در امر واکسیناسیون کرونایی برای کنترل شیوع کووید ۱۹ و ایجاد مصونیت های اجتماعی در ابتلا به این ویروس منحوس ، ۸ مرکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا در استان راه اندازی شده است.

    فرمانده سپاه کربلا همچنین ضمن قدردانی از تلاش های مدیران اجرایی، بسیجیان، کادر درمانی در امر واکسینه کردن مردم و همچنین تقدیر ازصبرو شکیبایی دریافت کنندگان واکسن کرونا، گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی متخصص بسیجی در این پایگاه های واکسیناسیون استان مستقر و درحال خدمت رسانی به هم استانی های شریف هستند.

    وی از ایجاد ۹ مرکز واکسیناسیون کرونا با هدف تسریع روند واکسینه شدن مازندرانی ها تا پایان هفته آینده به همت رده های مقاومت بسیج در سراسر استان خبر داد و یادآورشد: تلاش داریم از ظرفیت ۳۸۱ نیروی بسیجی متخصص که آموزش های لازم  در امر واکسینه کردن  را دیده اند برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون واجدین شرایط دریافت واکسن کووید ۱۹بهره مند شویم.

    مسلمی این بازدید برلزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با هدف قطع زنجیره ابتلا به کرونا تاکید و اظهار امیدواری کرد با گسترش اقداماتی نظیر افزایش پایگاه های واکسیناسیون و همچنین توجه بیش از پیش همگانی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عنوان کارآمدترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری، روند غلبه بر کرونا و رهایی از دست این ویروس سرعت یابد.

    پایگاه واکسیناسیون مصلی امام خمینی(ره)‌برای تسریع امر واکسینه شدن مردم به همت ستادنمازجمعه ساری، سپاه و مرکز بهداشت این شهرستان ایجاد شده است.

    برچسب ها :