پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22487
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ مرداد, ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رییس نظام پزشکی رامسر:

    نیازمند کمک نیروی انسانی و مالی هستیم/امروز روز جوشش غیرت ملی و مذهبی است

    رییس نظام پزشکی رامسر گفت : نیازمند کمک نیروی انسانی و مالی هستیم.

    به گزارش رامسرنوین ، دکتر سبحان بهرامی رییس نظام پزشکی رامسر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت : در سخت ترین شرایط بحران کرونا در شهرستان رامسر هستیم.

    وی افزود : همه هم حق دارید که منتقد باشید اما اخر مشکل کرونا بخش سلامت شهرستان است که در حال حاضر آخرین رمق های خودرا برای شفا و سلامتی شما همشهری عزیز به کار گرفته است.

    بهرامی بیان داشت : بهداشت و درمان اعم از دولتی و خصوصی با تمام نواقص موجود در تلاش هستند تا از مرگ و میر و رنج همشهریان خود بکاهند و هر روز شاهد مرگ تعدادی از همشهریان در جلوی چشمان اشکبار خود نباشند.

    وی همچنین گفت : به نظر می رسد که همه میدانند باید برای پایان دادن به این وضعیت اسفبار ، همه و بدون استثنا رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکلها را مد نظر قرار دهند، دیگر سخن از این باب اضافه گویی است.

    رئیس نظام پزشکی رامسر تصریح کرد : هم اکنون بخش سلامت شهرستان اعم از بهداشت و درمان نیاز جدی و فوری به کمک های شما اعم از نیروی انسانی داوطلب از خدمات تا نیروهای بازنشسته و آموزش دیده، نیروهای تخصصی ، دانشجویان گروه های مختلف علوم پزشکی و همچنین کمک های فوری مالی و تجهیزاتی دارد.

    وی افزود : ما به قسم خود برای ماندن در صحنه تا آخرین نفس وفاداریم و همچنان با تنهای فرسوده ناشی از ماه ها کار پراسترس برای نجات عزیزان همشهریمان و کاهش مرگ و میر و نیز کاهش رنج بیماری شان، همه توانمان را بکار خواهیم بست.

    بهرامی گفت : امروز روز جوشش غیرت ملی و مذهبی است ، امروز و در این ایام عزاداری امامی که جان خود و خانواده را برای جامعه خویش یکسره به میدان آورد ، میدان برای جهادی بزرگ برای تک تک همشهریانمان باز است.

    برچسب ها :