پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22451
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ مرداد, ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ایران قوی نیازمند رسانه قوی و توانمند است

    فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه ایران قوی نیاز به اصحاب رسانه قوی دارد، افزود: ایران نیاز به اصحاب رسانه توانمند دارد و از مولفه های پیشرفت ایران خبرنگاران در تراز انقلاب هستند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم  تجلیل از خبرنگاران ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام و سوگواری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خبرنگار، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه با توجه به اهمیت کار، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، گفت: دشمن با ابزار رسانه در تلاش است تا اخبار را برعکس جلوه داده و واقعیت‌ها و هنجار را به صورت ضدهنجار به افکار عمومی منتقل کند.

    فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در داخل کشور، برخی از اصحاب رسانه دغدغه‌مند انقلاب در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دشمن، ایفای نقش می‌کنند، افزود: جریان انقلابی بدون هیچ چشم داشتی و بدون منت در کنار هم قرار میگیرند تا اثر تبلیغات دشمن را کم کنند.

    مسلمی با تصریح بر اینکه خبرنگاران با تعهد، ایمان و باور دینی در مسیر آگاهی بخشی  قلم می‌زنند، ادامه داد: متولین امر رسانه اگر به اهمیت رسانه و شغل خبرنگاری توجه می‌کردند  قطعا می‌بایست به این قشر بیشتر رسیدگی می‌شد.

    فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: انعکاس عملکرد مطلوب نظام دینی به عنوان یک نظام الگو در جهان نیاز به نیرو‌های تراز و شایسته  دارد که بایددر مکتب اسلام تربیت و حمایت شوند تا بتوانند به درستی این مکتب الگو را در جهان معرفی کنند.

    مسلمی با بیان اینکه هنوز متولیان رسانه به اهمیت اطلاع رسانی و شغل خبرنگار پی نبرده اند، خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگاران می‌توانند با کار درست، دقیق و با اعتقاد، فضایی را ایجاد کنند که حقیقت دین اسلام در جامعه متبلور شود.

    فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: دشمن با همه امکانات و با همه ظرفیت‌های رسانه، در تلاش است تا خدمات نظام و عملکرد آن را کم اهمیت و حتی وارانه جلوه دهد.

    مسلمی به مشکلات عدیده مدیریتی در کشور هم اشاره کرد و یادآور شد: ان شاء الله در دولت جدید، با رویکرد جدید، شاهد تحقق جامعه نوین اسلامی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، باشیم.

    فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه عده‌ای از فریب خوردگان، در فضای مجازی با دامن زدن به مسائل فرعی در تلاش برای زیرسوال بردن امنیت در کشور هستند، اضافه کرد: اگر مسئولین امر به امیت موضوع رسانه و فضای مجازی پی می‌بردند، به قشر اثرگذار رسانه توجه ویژه می‌کردند.

    مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه ایران قوی نیاز به اصحاب رسانه قوی دارد، افزود: ایران نیاز به اصحاب رسانه توانمند دارد و از مولفه‌های پیشرفت ایران خبرنگاران در تراز انقلاب هستند.

    فرمانده سپاه کربلا  به تربیت خبرنگاران متعهد، ارزشی و انقلابی تاکید کرد و گفت: برخی از مدیران ضعیف برای عملکرد ضعیف خود، از برخی خبرنگاران استفاده می‌کنند، تا عملکرد ضعیف خود را قوی نشان بدهند.

    مسلمی با بیان این مطلب که خبرنگار واقعی کسی است ;i بتواند اخبار درست، واقعی و به هنگام و تقویت کننده معنویت و باور‌ها را منتشرکند، گفت: خبرنگار واقعی کسی است انجایی که انقلاب در شرایط سخت به آن نیاز دارد، حضور به هنگام داشته باشد.

    به گفته فرمانده سپاه کربلا خبرنگار باید مطالبه گر باشد وباروحیه مطالبه گری در هر دولتی برای حق مردم تلاش می‌کنند.

    مسلمی در سخنان پایانی خود از تلاش و زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران، قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران دغدغه‌مند انقلابی در ایام انتخابات برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درست  تلاش زیادی کردند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

    در پایان مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد.

    برچسب ها :