پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 27 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22427
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مقابله با ‏جنگ نرم دشمن اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌هاست

    مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم جلوی دشمنان ایستاده اند و اجازه دخالت نمی دهند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی در آیین تجلیل از  خبرنگاران استان که در جوار ۸ شهید گمنام  در ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۷ مرداد به پاسداشت  شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید ،  در شهر  مزارشریف افغانستان توسط طالبان ، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد اظهار کرد: مهم ترین  دلایل به شهادت رساندن  خبرنگار شهید محمود صارمی جهل و نادانی ،بی بصیرتی و نداشتن شناخت و آگاهی طالبان  بوده همانند  شهادت امام حسین(ع) و ۷۲ تن از یاران وفادارش که لشکر یزید نیز به دلیل جهل و نادانی ،بی بصیرتی و نداشتن شناخت و آگاهی  امام حسین(ع) و یارانش را به شهادت رساند.

    وی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگار در زمینه های مختلف ،اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور افزود: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و با حضور به موقع در صحنه های تلخ و شیرین  رویداد های مهم  جامعه را در قالب خبر و گزارش مکتوب و تصویری به مردم  اطلاع رسانی می کنند.

    مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه خبرنگاری عشق است گفت: خبرنگاران با همه ی مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند باز پیگیر مشکلات مردم هستند و تلاش می کنند  وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و حتی در این راه  از جان خود هم  می گذرند.

    ملکی ادامه داد: دشمنان  نمی خواهند کشور ما استقلال داشته باشد و در زمینه های مختلف پیشرفت کند تا همیشه به آنها وابسته باشیم ، اما خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم  جلوی آنها ایستاده اند و اجازه دخالت نمی دهند.

    وی افزود: خبرنگاران با  آگاهی بخشی  و اطلاع رسانی دقیق  و به موقع می توانند  موجب امید بخشی و امنیت و آرامش  بیشتر در جامعه شوند.

    در پایان این مراسم ،  از ۴۱ خبرنگار و عکاس خبری استان به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالکرد دفاع مقدس تجلیل شد.

    برچسب ها :