پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22267
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ مرداد, ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد

    پیشروی سکه در کانال ۱۱ میلیون تومانی/بازار طلا دستخوش بی اعتمادی خریداران و نوسانات لحظه‌ای

    عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با بیان اینکه در هفته اخیر، بازار طلا و سکه یک بازار پر فراز و نشیبی را همراه بود؛ گفت: قیمت سکه تمام با ورود و سپس پیشروی در کانال ۱۱ میلیونی، اکنون به نرخ ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، محمدرضا نصیری در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در هفته اخیر، بازار طلا و سکه یک بازار پر فراز و نشیبی را همراه بود.

    وی افزود: قیمت‌ها طی روز جاری یک روند صعودی را دنبال کرد و شاهد عبور قیمت سکه از مرز ۱۱ میلیون تومان بودیم.

    عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با جهش قابل توجه به ۴ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسید.

    نصیری با اشاره به قیمت ۲۵ هزار و ۱۲۰ تومانی دلار در بازار امروز، ادامه داد: هر گرم طلا در معاملات امروز با نرخ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان محاسبه شد.

    وی با اشاره به حباب نزدیک به ۶۲۰ هزار تومانی سکه، بیان کرد: قیمت سکه تمام با ورود و سپس پیشروی در کانال ۱۱ میلیونی، اکنون به نرخ ۱۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

    عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، افزود: نیم سکه نیز در بازار امروز ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و ربع سکه ۳ میلیون و ۷۲۰ قیمت خورد.

    نصیری گفت: بازار طلا و سکه هرچند یک تکان کوچکی خورده است اما همچنان راکد است؛ چرا که نوسانات متعدد و لحظه‌ای از اعتماد مردم به سرمایه گذاری در بازار طلا کاسته شده است.

    برچسب ها :