پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22146
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فرمانده سپاه کربلا:

    تحقق اهداف عالیه انقلاب بر مدار پیش برندگی و پیش روندگی سپاه امکان پذیراست

    فرمانده سپاه کربلا گفت: تحقق اهداف عالیه انقلاب بر مدار پیش برندگی و پیش روندگی سپاه امکان پذیراست.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش‌برندگی و پیش‌روندگی را دو مولفه مهم در سپاه دانست و گفت: سپاه باید بر این اساس دو مولفه نسبت به  اهداف عالیه انقلاب اسلامی اقدام کند.

    فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  سپاه در حوزه پیش‌برندگی به‌واسطه گزینش خوب موفق بوده است، افزود: سپاه باید در حوزه پیش‌روندگی نیز برای رسیدن به اهداف عالیه جامعه تلاش کند و این رسالت سنگین سپاه  است.

    مسلمی در ادامه  تکلیف‌مداری، ایمان، بصیرت، جهادگری و انقلابی بودن محض را از ویژگی‌های بارز یک پاسدار برشمرد و اضافه کرد:  حوزه نمایندگی، ولی فقیه برای تربیت پاسداران وظیفه مهمی را بر عهده دارد.

    فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، در  امر آموزش و تربیت مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب تکلیف مهمی دارد، تاکید کرد:همه باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنیم  تا رسالت خود را در حفاظت از انقلاب و انقلابی‌گری به درستی انجام دهیم.

    شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه دشمن را عصبانی کرده است

    مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز گفت:شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه دشمن را عصبانی کرده است.

    حجت الاسلام غلامحسن تسخیری با اشاره به عملکرد حوزه نمایندگی در سپاه کربلاگفت: در حوزه نمایندگی هر چه کار کنیم، کم است و ما وظیفه و تکلیف داریم در این بخش بیشتر تلاش کنیم.

    مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب به حج هم اشاره کرد و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب، پیام مقاومت در مقابل شیاطین است که در راس این جبهه مقاومت سپاه پاسداران قرار دارد.

    حجت الاسلام تسخیری اضافه کرد: در راس سپاه امثالی مثل شهید حاج قاسم هستند که توانستند جبهه عظیم مقاومت را تشکیل دهند و امروزه دشمنان از این جبهه مقاومت عصبانی هستند که به گفته شهید دکتر بهشتی‌ ای دشمن از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

    مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه مرگ دشمنان نزدیک است، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که به زودی محقق خواهد شد.

    حجت الاسلام تسخیری گفت: اگر در حوزه اقدامی به قرآن عمل کنیم و پای کار ولایت باشیم قطعا رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ و آمریکا هم با خفت در حال خارج شدن از منطقه است.

    مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه افتخار  می‌کنیم در نهاد مقدسی، چون سپاه خدمت می‌کنیم، افزود: از همراهی همه عزیزانی که در این مدت خدمت به بنده کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

    برای تحقق فرامین ولایت، باید گام‌های عملی برداشت

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا نیز تاکید کرد: ان شاء الله  بتوانیم آنچه که رهبر معظم انقلاب  فرمودند را به گوش جان سپرده و در راه ولایت گام‌های عملی برداریم.

    حجت الاسلام رعایتی در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد پیش رو با بیان اینکه ما مرهون ایثارگری خانواده شهدا، هستیم، گفت: انقلاب ثمره خون شهدا است.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال از اسلام گذشت و همه آیات قران تعبیر شد بجز  یک آیه قران، افزود: خدای متعال اراده کرده است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند و امروز دنیا شاهد است که مردم مظلوم یمن، فلسطین، غزه و .. در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده اند و  این موید آن است که وعده خدا در حال محقق شدن است.

    حجت الاسلام رعایتی در ادامه با اشاره به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: با انگیزه‌تر در صحنه حضور پیدا کنیم.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: بتوانیم آنچه که رهبر معظم انقلاب  فرمودند را به گوش جان سپرده و در راه ولایت گام‌های عملی برداریم.

    برچسب ها :