پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22136
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ تیر, ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    دفاع فرماندار رامسر از یک اقدام در شرایط قرمز کرونایی؛

    مجوز همایش ماشین‌های کلاسیک رامسر قانونی بود!

    فرماندار رامسر گفت:مجوز همایش ماشین ها قانونی بود اما متولیان برگزاری باید تلاش بیشتری در رعایت پروتکل ها می کردند.

    به گزارش رامسرنوین ، فرماندار رامسر در بخشی از سخنان خود در یکی از جلسات شهرستان با بیان اینکه تیم مدیریت و کارشناسان و کارکنان سیستم بهداشتی درمانی شهرستان رامسر شبانه روزی از زندگی خود گذشته اند و تلاشی مجاهدانه دارند گفت : ما در بحران سختی قرار داریم و برای عبور از این بحران همه باید کمک کنند.

    محمد آزاد افزود : لازم است مجاهدت کادر سلامت در بیمارستان و مراکز بهداشتی و مراکز واکسیناسیون به تصویر کشیده شود تا عموم جامعه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان را ببینید که برای درمان بیماران و واکسینه کردن مردم از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.

    فرماندار رامسر ضمن تقدیر ویژه از کادر بهداشت و درمان شهرستان رامسر ، از روسا و معاونین و کارکنان نظام سلامت خواست بی توجه به حاشیه ها برای سلامت و خدمت به مردم و مهار کرونا با قدرت کارشان را پیش ببرند.

    رییس ستاد کرونا رامسر در بخش دیگر صحبتهای خود به برگزاری همایش دورهمی ماشین ها اشاره کرد و گفت : طبق قانون و مصوبه ستاد ملی کرونا هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری در گروه یک قرار دارد و میتواند در شرایط قرمز فعالیت کند و مجوز ستاد کرونا شهرستان نیز قانونی و بر اساس مصوبه ملی بود.

    وی افزود: در مجوز به رعایت دقیق پروتکل ها اشاره شده بود اما متولیان این همایش باید در اجرا تلاش و تدبیر بیشتری می کردند تا پروتکل ها دقیقا اجرا می شد که در این خصوص به متولیان مربوطه تذکر و برخورد لازم خواهد شد.

    برچسب ها :