پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22086
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۷ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    بهره‌برداری از ۹۰۰۰ کلاس درس جدید در مهر/ تقویت زیرساختهای آموزش مجازی

    رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن اعلام اینکه مهرماه ۹۰۰۰ کلاس درس نو تحویل می دهیم گفت: تا پایان سال جاری، بیش از ۱۴ هزار کلاس درس تحویل می شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، مهراله رخشانی مهر در گفت وگویی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته برای ساخت و نوسازی مدارس در سطح کشور جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مهرماه ۹۰۰۰ کلاس درس نو تحویل می دهیم.

    وی افزود: تا پایان سال جاری، بیش از ۱۴ هزار کلاس درس تحویل می شود.

    رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه امسال ردیف بودجه اعتباری برای سه کار خاص اختصاص یافت گفت: نخست اختصاص ردیف تکمیل پروژه های نیمه تمام ملی استانی بود و  پروژه هایی که از محل منابع استانی تامین اعتبار شده بود را نیز تکمیل کردیم. دوم تخصیص ردیف اعتباری برای ایجاد سرویس بهداشتی در مناطق فاقد سرویس بهداشتی و سوم ردیف اعتباری ایجاد زیرساخت های آموزش مجازی بود.

    رخشانی مهر ادامه داد: ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تعمیر سرویس ها و آبخوری مدارس در اختیار استان ها قرار گرفت. ۶۰ میلیارد تومان هم سال گذشته برای این امر اختصاص یافت و رسیدگی به این موضوع در حال انجام است.

    وی به ایجاد زیرساخت های آموزش مجازی نیز اشاره کرد و گفت: آموزش مجازی، تجربه خوبی است و ممکن است بعدها همکاران ما تصمیم بگیرند برای نقاط محروم کشور، علاوه بر آموزش حضوری، آموزش مجازی را با هدف استفاده از ظرفیت معلمان خوب برای استانهای محروم ادامه دهند و آموزش های آنها ترکیبی باشد. یا ممکن است برای فوق برنامه ها، آموزش را به روش مجازی پیش ببرند. ما برای تقویت زیرساخت آموزش فضای مجازی در استان ها نیز یک ردیف اعتباری ایجاد کردیم و امور مربوط به آن در دستورکار قرار دارد.

    برچسب ها :