پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21950
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    جانشین فرمانده سپاه کربلا:

    فلسفه وجود سپاه و بسیج خدمت به مردم است

    جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: فلسفه وجود سپاه و بسیج در جامعه خدمت به مردم است و در طول انقلاب اسلامی آن را اثبات کردند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
    حسین‌محمد رضایی با اشاره به اینکه دشمنی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشت و در کودتا، بمب گذاری و جنگ دخالت داشت و لجاجت دشمنان باعث شد که در همه دوران‌ها با انقلاب اسلامی، دشمنی کردند.
    وی با بیان اینکه برای انتخابات، دشمنان همه چیز را وارونه نشان دادند، افزود: انقلاب اسلامی همیشه در حال پیشرفت بود ولی عده‌ای ضمن همصدایی با دشمنان در حال رواج ندیدن پیشرفت‌ها و افزایش نارضایتی‌ها هستند.
    جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه خدمت به مردم راهکار مهم مقابله با سیاست‌های دشمنان است و خلایی در خدمت‌رسانی به مردم انجام نشود، افزود: فلسفه وجود سپاه و بسیج در جامعه خدمت به مردم است و در طول انقلاب اسلامی آن را اثبات کردند.
    این مسئول گفت: از خدمات سید‌موسی حسین‌نژاد در سوادکوه تقدیر می‌کنم و مردم خدمات ایشان را فراموش نمی‌کنند و خدمات ایشان ماندگار است و سرهنگ محمدباقر قزلباش ۳ سال فرمانده حوزه در بهشهر و جانشین سپاه شهرستان بهشهر بودند و جوان لایق و شایسته‌ای هستند.
    سید‌موسی حسین‌نژاد با اشاره به اینکه در تاریخ ۲۰ تیر‌ماه ۱۳۹۷ به شهرستان سوادکوه آمدم و ۲۰ تیر‌ماه ۱۴۰۰ تودیع می‌شوم، گفت: با همکاری شهرستانی، ماموریت نیمه‌تمام یا نیمه‌کاره نداریم.
    وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۷ و در بسیج‌ سازندگی تعداد ۸ سهمیه خانه محروم، تحویل شد و در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تعداد ۱۲ خانه محروم تحویل دادیم و در حال حاضر تعداد ده خانه محروم در حال ساخت است و ۴ مزار تک‌شهید و ۲ مزار چهار شهید گلزار شهدا ساماندهی شد.
    فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه یادمان یازده شهید جنگل در سوادکوه ساخته شد و ۳ یادمان شهدای جنگل ساخته شد، خاطرنشان کرد: ۲۵ کارگاه اشتغال‌زایی در حال فعالیت است و یک میلیارد و دویست میلیون تومان وام کم بهره داده شد و از رتبه ۱۸ به رتبه ۶ بسیج اقشار رسیدیم و به رتبه دوم بسیج محلات و حوزه‌های مقاومت دست یافتیم.
    عین‌الله طالبی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر بسیجیان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس در سازندگی و مقابله با توطئه‌های فرهنگی را شاهد بودیم، گفت: خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان و رابطه سپاه و بسیج و مردم مانند رابطه مردم و انقلاب است.
    وی با بیان اینکه در ۳ سال اخیر فرماندهی را در لایه‌های مختلف مردم دیدیم، افزود: رسانه‌های سوادکوه، سرهنگ حسین‌نژاد را فرمانده اخلاقی، عملیاتی و اجرایی می‌دانند که گواه بر عملکرد ایشان است.
    فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه فرمانده سپاه سوادکوه مسؤولیت‌هایی را که پذیرفتند به خوبی انجام دادند و حضور چشمگیر سرهنگ حسین‌نژاد در فعالیت‌های مختلف و مشاوره‌های امین ایشان در شورای تأمین، ستودنی است.
    این مسئول با بیان اینکه بسیج و پایگاه‌هایی مقاومت و اجرای طرح سردار سلیمانی و غربال‌گری در شهرستان به صورت موفقیت‌آمیزی اجرا شد از تلاش‌های فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه تشکر کرد.
    محمدباقر قزلباش در سخنان کوتاهی با تشکر از زحمات و تلاش‌های حسین‌نژاد فرمانده سابق شهرستان، گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم شهرستان سوادکوه و پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده من گذاشت.
    فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، گفت: در ۲ جبهه باید جنگید که جبهه اول عرصه در جنگ سخت، زمین است و عرصه در جنگ نرم، مردم هستند و دشمن سعی می‌کند در جنگ نرم افکار مردم را تصرف کند.
    در پایان طی حکمی از سوی سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ قزلباش به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه منصوب و معرفی شد و از خدمات سرهنگ سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده سابق ناحیه قدردانی شد.

    برچسب ها :