پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21917
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    نظر و واکنش نماینده مجلس غرب مازندران درخصوص استانی شدن :

    بخاطر رای دروغ نمیگویم و کار نمایشی و غیرکارشناسی انجام نمی دهم

    نماینده مردم شریف رامسر تنکابن عباس آباد در مجلس شورای اسلامی : بخاطر رای دروغ نمیگویم و کار نمایشی و غیرکارشناسی انجام نمی دهم.

    به گزارش رامسرنوین ، سید شمس الدین حسینی نماینده مردم شریف رامسر تنکابن عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری در پاسخ به سوالی با موضوع استانی شدن غرب مازندران با بیان اینکه در دوره وزارت هیچ تلاشی برای استان شدن غرب مازندران نداشتم و الان هم بخاطر رای دروغی نمیگویم گفت : در ماه های اخیر و نزدیک انتخابات شهر و روستا همکارانی نزد من آمدند و نامه ای با موضوع استانی شدن غرب مازندران به من رسید که از من خواسته شد امضا کنم.

    وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با طرح هم نمیتواند بحث استانی شدن را پیش ببرد و دولت باید در این خصوص لایحه بدهد گفت : نامه نوشتن به وزیر کشور اثری ندارد و مدیرکل تقسیمات کشوری هم در پاسخ به آن نامه جواب منفی داد.

    حسینی با تاکید بر اینکه کارهای بیهوده انجام نمی دهد از انجام نامه نگاری های هیجانی در ایام انتخابات انتقاد کرد و گفت: من کار نمایشی انجام نمی دهم و رسانه ها نیز از دامن زدن به اقدامات هیجانی خودداری کنند چراکه تا زمانی که رییس جمهور نخواهد و لایحه ندهد، استانی شدن در هیچ منطقه ای صورت نخواهد گرفت.

    این نماینده غرب مازندران با تاکید بر اینکه در فکر یکپارچگی و همکاری در استان باشیم گفت: باید با طرح و برنامه مشخص مسائل و مشکلات منطقه را کمتر کنیم و این مدیران استانی هستند که به یکپارچگی استان قوام می دهند.

    حسینی گفت : من با تشکیل استان مخالفت نکردم و نمیکنم ولی معتقدم این اقدام باید بر اساس مطالعه و شاخص ها باشد و زیر بار حرف غیرکارشناسی نمیروم و بخاطر خوشامد آقای الف و ب چنین کاری نمی کنم.

    وی با بیان اینکه هنوز در میزان شهرستان های محدوده استانی شدن و انتخاب مرکزیت استان بین همگان اختلاف وجود دارد گفت : خبرنگاران بروند از مردم شهرستان های مختلف گزارش مستند بگیرید و حدود و ثغور را مشخص کنند که اگر نظرها یکسان بود من پیگیری میکنم.

    برچسب ها :